mandag den 2. januar 2012

Back to normal

Menuen har i dag stået på Hamburgerryg, masser af grøntsager og salat (med dressing rørt af yoghurt 1,5%)
Det har ikke noget med nytårsfortsæt at gøre, men hold da helt op, hvor jeg bare trængte til at komme tilbage til hverdagen med heeeelt almindeligt og SUNDT mad :o)


Drengene er startet i børnehave og SFO, det er kun Clara der ikke er startet op endnu, det bliver først på torsdag hun starter. 
Jeg har nydt at det igen, næsten, er blevet hverdag og roen omkring mig :o)

Er du også ved at være Back to Normal????

7 kommentarer:

  1. åh ja, vi skulle også have salat i dag mmmm!! Dejligt med lette retter og sund mad igen :D

    SvarSlet
  2. Her har vi også trang til grønt - men chokoladen kalder HELE TIDEN på MIG:0(
    Det er somom min søde tand, stadig tror det er december;0)

    SvarSlet
  3. Hej Jill

    Her er vi også back to normal ... I hvertfald hvad mad angår .... Godt med grønt og fibre ....
    Lækker ser din salatskål ud :0)

    Kram ....

    SvarSlet
  4. Sjovt jeg har lige postet et indlæg om hvor dejlig det er at komme tilbage til hverdagen, så der kan du se svaret på det ;) Det ser lækkert ud jeres aftensmad, jeg trænger også til dejlig sund mad igen, men på arbejde står alle chokolade julegaverne på bordet i frokostrummet, den er lidt svær.

    SvarSlet
  5. Ej det ser lækkert ud. Vi er også næsten ved at være tilbage til normal hverdag. Jeg har dog stadig ferie, da Bastian lige er startet i børnehave...

    SvarSlet
  6. Jeg nyder også vildt at komme tilbage på sund kost, ferie er skønt men hverdag er ej tosset!
    Glæder mig til vi ses igen!
    Kram marlene

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...