onsdag den 25. januar 2012

Av mit hjerte!!!!!

billedet er lånt her
For 10½ døgn siden blev der vendt op og ned på mit liv... ikke bare mit liv men også børnenes. Per meddelte mig, at han ikke havde mere at give af og derfor ikke længere ønskede at dele livet med mig.

Vi har i lang tid haft vores at slås med bla. min sygdom som har drænet Per for energi og ikke mindst uoverensstemmelser. Til trods for det, så havde jeg ikke helt set det komme. vi har igennem de sidste 13 år, hvor vi har været sammen, vundet rigtig mange kampe, og ikke mindst har vi været rigtig stærke sammen, jeg var slet ikke i tvivl om, at vi også ville vinde denne kamp, ikke mindst for vores børns skyld.

Men, nej ingen varsel eller noget... andet end vores skænderier.... ØV for f.... hvor har det været hårdt.
Jeg har været igennem alle følelsesregistre jeg kender til +dem jeg ikke kendte til jeg havde.

Børnene og jeg boede i sidste uge i bedstemor og bedstefars sommerhus for at rekreerer og bare VÆRE. Der blev stillet rigtig mange spørgsmål, der blev hygget og der ud over ingen sure pligter vi gad bekymre os om.

Tingene er gået meget stærkt efterfølgende, jeg har siddet med hovedet begravet i ccomputeren for at lave div. budgetter, beregne rådighedsbeløb, sende div. ansøgninger af sted..... og så har jeg købt hus!!!!!
Jeg var ikke et sekund i tvivl om at Per stod 100% ved hans beslutning, så jeg kunne endten lade mig falde i det store sorte hul, kaldet selvmelidenhed eller også kunne jeg vælge at springe på hesten igen og komme videre... jeg valgte det sidste.

I går skrev jeg under på det jeg vil kalde intet mindre end et drømmehus til mig og børnene, I skal nok få det at se... I LOVE IT.
Vi rykker teltpælene op, forlader Gårslev og Mørkholtvej for at drage til Middelfart, hvor jeg er sikker på vi hurtigt vil finde os rigtig godt til rette.

Der bliver ikke mere Demselv, de er her ikke mere!!!!
Demselv var et navn Per og jeg fandt på, da vi skulle have vores første mail-adresse for snart 13 år siden, dette navn har fulgt os i tykt og tyndt, men nu er det slut.
Demselv er Per, Jill, Clara, Victor og Oscar og sådan hænger det jo desværre ikke sammen mere, men bare rolig vi er jo ikke uden evner når det gælder om at finde på navne, det er lidt af en hobby vi har ;o)
Så næste gang vi går online bliver det her:  Lutter Idyl

 spring fluks videre, hvis du ikke kan vente med at se vores nye hus :o)

Jeg håber meget at der er rigtig mange af jer der vil følge med, jeg kan ikke undvære en eneste af jer.
I søndags da jeg kørte i sommerhus følte jeg mig så alene som jeg aldrig har følt før, men det er jeg jo ikke... 
jeg har jo jer - tak for det alle I kære mennesker

32 kommentarer:

  1. Stærke ord - og handling bag ordene. Det kan man kun have respekt for. Jeg kigger lige forbi Lutter idyl.

    SvarSlet
  2. Er ked af det er gået den vej.. 13 år er mange år sammen og ingen forventer at det bare lige pludselig er slut..

    Men du er da super sej! Tror bestemt du har valgt den rette vej (altså med at komme videre)

    Jeg hopper straks over til lutter idyl :)

    kram.

    SvarSlet
  3. Woww min skat - dæleme godt gået - hatten af.

    Kæmpe knus fra mor

    SvarSlet
  4. Hold da op! Puha sikke en tur. Jeg er ked af at høre at I er gået fra hinanden. Jeg har ikke fuldt med så længe, men jeg synes det er sørgeligt, når folk skilles. Jeg har selv en veninde som lige er gået fra sin mand og det var da ikke nogen sjov beslutning. Du lyder nu som om du har det forholdsvis godt trods det hele. Du har da i hvert fald at komme videre med det samme. Det synes jeg faktisk er rimlig sejt :o) Jeg håber I kommer til at finde jer godt tilrette i jeres nye drømmehus. Jeg glæder mig til at følge med Lutter Idyl :o)

    SvarSlet
  5. Åh Jill sikke noget!! Men hvor er du bare super sej, jeg har dyb respekt for at du handler og skaber et nyt liv - dig og børnene - i lutter idyl ;0) Du kan tro jeg kigger forbi..
    Du ønskes al mulig held og lykke med dit og ungernes nye liv
    Kram herfra

    SvarSlet
  6. Pyha...sikke en drejning dit liv har taget. Men hvor er jeg glad for at høre, at du har valgt at tage skeen i egen hånd fremfor at synke ned i selvmedlidenhedens sorte hul. Men ja...der vil nok fortsat være mange følelser, der skal bearbejdes og ikke mindst en lang tilvænningsproces, men det skal nok blive godt! Glæder mig til at følge dit nye liv på din nye blog!:)

    SvarSlet
  7. Jamen sødeste Jill! Hvor er jeg da ked af at høre det.
    Det lyder til at du tager det i stiv arm og er allerede kommet videre.
    Godt gået ;0)
    Det bliver hårdt, ingen tvivl om det.
    Jeg springer med det samme til lutter idyl, for jeg vil da heller ikke undvære dit skønne væsen ;0) Og selvfølgelig har du os ;0)
    Knus Julie

    SvarSlet
  8. Jeg er rørt til tårer, knap har jeg udgivet dette indlæg inden det vælter ind med lige præcis de skulderklap og anerkendende ord som giver mig SÅ ufattelig meget.
    1000 tak til hver og en af jer <3

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare flot st du holder fanen højt ikke mindst for dine børns skyld, det er dælme sejt!! Men husk at passe på dig selv også. Kh Helle

    SvarSlet
  10. Hej Jill

    Det gør mig ondt at høre.
    Men nu mere jeg læser det du har skrevet, nu mere bliver jeg overbevist om at du/i nok skal klare den.
    Du virker til at være en stærk pige, som tænker rigtig meget på dine børn.
    Glæder mig så meget til at se jeres nye hus og til at følge "Lutter Idyl".

    Mange Knus Og Tanker fra Susi

    SvarSlet
  11. jamen kære Jill! Tænk at det skulle overgå dig, som virker som sådan et sødt og varmt menneske. Det havde jeg ikke set komme. Jeg er virkelig ked af at høre, at det skulle gå sådan for dig! Men du kan tro at jeg følger med dig på din nye blog!! Du er da ikke til at undvære.....

    SvarSlet
  12. Puha Jill, sikken en bombe, men du lyder som en stærk og sej kvinde. Jeg er straks over på lutter idyl.

    SvarSlet
  13. Sikke et indlæg... men hvor er du sej.
    Flytter straks med og ønsker jer / dig det bedste ;0)
    knus

    SvarSlet
  14. Tanker herfra..
    Springer straks med videre til Lutter Idyl..

    SvarSlet
  15. Øv det gør mig ondt....men lader til det ikke slår dig ud. Fedt med ny hus, nu kan du sætte dit helt eget præg...
    Tanker herfra....hopper fluks videre til din nye blog
    KH Louise

    SvarSlet
  16. Åh nej da..sikke en historie. Godt for dig, at du allerede ser fremad og har investeret i din drømmebolig. Det skal nok blive godt, når tingene falder lidt til ro...Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med dit nye liv, og melder mig til din nye blog ;-) KNUS

    SvarSlet
  17. Hej Jill.

    Hold da op hvor er du en stærk og sej kvinde, Håber og beder til at det hele går godt for dig og børnene.
    Som din mor også skriver: Godt gået. Og jeg ved at du har en helt fantastisk støtte i hende.

    Mange tanker til dig fra Lene

    SvarSlet
  18. Skilsmisser er svære og tager tid at komme igennem, både for den der tager den svære beslutning og især for den der bliver overrasket. Synes det er sejt, at du flytter i hus så hurtigt. Hold humøret oppe mens du er sammen med dine børn og plej så det hjerte der gør ondt når du er selv. Jeg bliver helt sikkert fast læser på din nye side.
    Mange varme tanker til dig herfra

    SvarSlet
  19. Pyh ha. Sikke da en besked. Jeg er helt lamslået og hjertet står stille. Jeg sender dig de bedste tanker og ønsker for fremtiden for jer. Jeg er imponeret over din handlekraft midt i al morads af tanker og følelser.
    Jeg følger helt klart med, og sender endnu engang en kæmpe portion positive tanker og energi afsted i din retning.
    Kram.

    SvarSlet
  20. WAUW!!! ...og ÅH NEJ!!!
    Sidder med strittende små hår i nakken... Sikken en historie! Men du er godt nok SEJ, Jill!!! Med det gå-på-mod er jeg sikker på, at du nok skal komme videre på en rigtig god måde!

    Ønsker dig rigtig meget held og lykke med det hele!

    Hopper straks over til den nye blog! Så ses vi dér...!

    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet
  21. kære Jill
    meget meget sejt indlæg af en sej og super dejlig pige ...
    Heldigvis havde din søde og dejlige mor fortalt det kort, ellers tror jeg nok liiige jeg var faldet ned af stolen ...
    vil ikke skrive så meget, men sende dig en masse tanker og et MEGET stort KRAM og glæde mig over at du kommer så flot og hurtigt videre ...skynder mig lige forbi LUTTER-IDYL ...:o)
    Marianne ♥

    SvarSlet
  22. Sikke en omgang! Og hvor er du bare stærk!
    Jeg glæder mig til at følge dig på "Lutter Idyl". Og hvis du skulle komme forbi Odense, så må du sige til, hvis du har brug for en kop kaffe og et venligt ansigt. :)
    Mange hilsner fra Ivalu / Sukkerknalden

    SvarSlet
  23. Øv, hvor kan livet tage nogle uventede drejninger indimellem...men det er dejligt at høre at du er stærk og kæmper videre...Selvfølgelig vil jeg følge med på din nye side..det vil jeg glæde mig til.
    Jeg håber I hurtigt vil finde jer tilrette i jeres nye tilværelse.
    Knus Mia

    SvarSlet
  24. Åhh nej, Jill, sikke da et chok. Men total sejt af dig og bare vende det hele til noget positivt, og starte forfra. Respekt.
    Nå, men jeg er nødt til at smutte, for skal jo over på din nye blog : )
    Vi Ses : )
    Knus

    SvarSlet
  25. Tanker til dig herfra også - du lyder enorm stærk og afklaret med jeres situation! Flot!

    Knus Pia

    SvarSlet
  26. Kæreste Jill!
    Jeg er SÅ trist på dine vegne, og sender alle kærlige tanker og en masse kram i din retning!
    Man kan ikke sige så meget klogt i denne situation, men jeg ønsker dig al muligt held og lykke med din nye situation!
    Du er og bliver et helt fantastisk menneske, hvis glæde har smittet mig rigtig mange gange. Håber at skæbnen vil dig det godt og har lækre ting oppe i ærmet til dig, selv om det sikker kan være meget svært at se lige nu!

    Tænker på dig, skønne, fantastiske Jill!

    KRAM i store mængder fra Jane

    SvarSlet
  27. Kære du..
    Nu kender vi ikke hinanden, men i den korte tid, jeg har været i "blogland", har jeg flere gange været inde og besøge din side.
    Det gør mig ondt for dig og din familie, at I nu skal bryde op og se anderledes ud for fremtiden. Jeg håber du kan finde den nødvendige styrke.
    Mange positive tanker går i din retning.
    Quinden

    SvarSlet
  28. Jeg er helt tavs... Sidder med en klump i halsen, fordi jeg er rørt! Det gør mig virkelig ondt, sødeste Jill..
    Glæder mig til at møde dig/jer på lutter idyl- og siger hermed også farvel til Demselv!
    Sender dig det største knus- og ønsker dig tillykke med dit nye hus!..:)
    1000 tanker fra Mette

    SvarSlet
  29. Jamen dog, hvor er jeg ked af at læse dette indlæg.
    Det gør mig frygtelig ondt.
    Og sikke hurtigt, det er gået.
    Jeg sender dig de varmeste tanker, og ønsker dig og børnene alt godt fremover.

    Knus Stine:)

    SvarSlet
  30. Kære Jill,...
    Sikke dog en tid du og børnene må have gået igennem!! :(
    Jeg har lige haft en lille pause fra blogland, men er stærkt tilbage, og kan jo sagtens huske dig,
    jeg sidder også med en klump i halsen nu, selvom det efterhånden er et stykke tid siden du har udgivet indlægget!
    Jeg hopper straks til "Lutter idyl", og håber at du har det meget bedre og nyder jeres skønne nye hjem :)

    Tanker fra Julie ( LILLESØD )

    SvarSlet
  31. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet
  32. Very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better. Keep it up.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...