søndag den 1. januar 2012

2011 farvel og tak

Og velkommen til 2012

Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år, her gik det over stok og sten, 
så vi har været meget trætte i dag :o)

Jeg har siddet og kigget mine blog-billeder igennem i dag og har mindes 
endnu et fantastisk år som blogger.
Jeg glæder mig til endnu et år her i fantastiske Blog-land.

Rigtig godt nytår - håber at se en masse mere til jer alle i år, både på jeres blogs og ikke mindst vil jeg glæde mig til, forhåbentlig :o) at læse mange flere af jeres altid fantastiske kommentar her hos mig.

Rigtig Godt Nytår


5 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige tilbage blik :-) Jeg glæder mig også til at følge din blog.... Jeg er simpelthen misundelig på dig ;-) Du kan hækle ;-) og et fint tæppe du har været igang med. Jeg må altså se at få det lært i 2012 ;-) Godt Nytår til dig også :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige tilbageblik med skønne billeder - rigtig godt nytår til dig og dine :-)

    SvarSlet
  3. Her går det også over stok og sten :)
    -Og rigtig godt nytår til dig og dine kære, glæder mig til at følge mere af din blog her i 2012.
    I øvrigt en rigtig fin collage, med tilbageblik på 2011,
    måske jeg må gøre den efter?!! ;)

    Kh. Julie

    SvarSlet
  4. <3 <3 <3 Your blog is so cute!! ( ^____^ )

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...