lørdag den 10. december 2011

Total RÅHYGGE

 Total råhygge hjemme hos os i dag. Manden i huset har været til Volley turnering hele dagen, vi har hygget i nattøj, velourbusker og dejlige varme striksokker :o)

 
 Vejret har ikke været til andet end at være inden døre, til gengæld kommer julepynten i vinduerne meget mere til sin ret med lidt sne i baggrunden.... nok fordi man bare kan nøjes med at side inde og kigge ud ;o)

 Vi har leget med Cernit i dag, købt for lang tid siden i Bilka... I dag skulle det være, og sikke kreative ungerne har været. Jeg troede kun at cernit kunne bruges til smykker og juleophæng, det er jo det jeg har set her inde i Blogland. Det fik bjørneungerne på matriklen lavet om på de har produceret alverdens ting, er spændt på, hvad projekterne ender ud i.

 Måske ikke for sarte sjæle, men jeg syntes ikke I skulle snydes for Oscars nye tatovering :D 
1. billede: Hans mors figur, 2. billede: Hans fars figur   thihi.......
Resten af aften skal jeg sidde i sofaen og nyde det sidste af mit glas rødvin og så skal der strikkes og hækles, skal snart have afsluttet nogle af julegave-projekterne.


Rigtig dejlig aften til dig derude

5 kommentarer:

  1. Uuh hvor ser det hyggeligt ud og en sej tatovering. God aften til jer også

    SvarSlet
  2. Dejligt med ren råhygge.

    Her har vi set på volley, begge børn har spillet, en i Kbh og den anden til juleturnering her i byen.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Så hyggelig, vi har planlagt lige præsis sådan en dag i morgen, mangler bare lige de fine hjemme strikket sokker :)

    SvarSlet
  4. Kære Jill

    Hvor ser det bare råhygge dejligt ud. Og sikke nogle kreative unger, så meget forskelligt de har fået ud af cernitten.

    Du ønskes en dejlig 3. advent i morgen, Stine

    SvarSlet
  5. råhygge og skønne billeder og fine sager :O)....

    uha det er godt man ser både og billeder af Oscar ...ellers ville jeg næsten tro han var fejlernæret :O) ...

    kram♥ håber også i har haft en dejlig søndag

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...