tirsdag den 13. december 2011

Jublende glad

Det var, hvad jeg blev da jeg læste dette indlæg hos fru Hygge

For laaaaang tid siden, spurgte jeg hende om ikke vi skulle lave en lille byttehandel, det var da jeg så nogle fine kaffehætter i hendes Butik Fru Hygges Butik. Jeg vidste lige præcis, hvad jeg skulle bytte med, men det skulle være en overraskelse.

Fru Hygge har en Engels tålmodighed, for jeg fik allerede min bytteting i sommer, men har ikke kunne komme i gang med min ting før nu - nu er "tingen" nået frem og Mettes indlæg om min del af byttehandlen ja, det var det der gjorde mig SÅ glad :o)

Billedet er lånt af Mette - håber det er ok Mette, kunne ikke stå for hende :o)
Her er min del af byttehandlen... ikke den smukke Tøs'pige, men nederdelen :o) 
pssssst: den kan også købes på Krummeluren.com

Jeg behøver vidst ikke at skrive at jeg elsker Blog-land og alle de fantastiske mennesker man "møde",
men nu gør jeg det alligevel

I LOVE BLOGLAND

3 kommentarer:

  1. he he det gør jeg også! Og det ser ud til at nederdelen faldt rigtig fint i Astrids smag :D

    SvarSlet
  2. Dejligt når man kan glæde hinanden. :-)

    Og den lille pige ser ud til at være glad for sin fine, nye nederdel.

    *KNUS *

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig må du låne billedet af Astrid i hendes flotte nederdel:)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...