fredag den 30. december 2011

Hvad der gemte sig i pakkerne fra mig

Så er vores julegaver afleveret og jeg går meget ud fra de også er pakket op :o) 
så nu kan jeg godt løfte sløret og vise jer, hvad der gemte sig bag mine hemmelige sysler

 Bukser til vores 2 små fætre August og Ludvig, derfor A og L på numsen :o)

 Pude til vores gode venners datter

Tørklæde til en af vores gode venner, opskriften har jeg lånt hos Bettekun lige her, pyhhhh sikken et arbejde, der går lige lidt tid inden jeg skal hækle blomster igen. 
Jeg har hæklet det i muskat fra Drops, det blev meget smukt, så det var absolut arbejdet værd :o)

Det blev også til en Poncho til vores farmor, opskriften er fra Drops og den finder du her, jeg har også tidligere haft et indlæg om denne, da jeg startede med at strikke en til mig selv, det er nemlig mit første strikkeprojekt efter opskrift så den skulle lige prøves af, inden jeg turde begynde på gave.
Min poncho mangler stadig knapper og få hæftet ender.

Der ud over, har jeg været i gang med et patchworktæppe til vores små nevøer, tasker til vores kære naboers piger og så selvfølgelig alle gaverne til Claras veninder, dem nåede vi heller ikke at få taget billeder af.
Alt i alt har det været et par temmelig produktive måneder op til jul, men jeg har nydt hver en stund med mine sysler og selvfølgelig har jeg glædet mig vildt til at skulle give gaverne, det lader til de er faldet i god jord :o)

Rigtig god 2. sidste dag i det snart gamle år


9 kommentarer:

  1. Hold NU op.... hvor har du fået lavet meget - du er for sej, søde Jill. :0)
    Nytårskram fra Mette

    SvarSlet
  2. Fine, fine gaver. Er især vild med smækbukserne. Hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
  3. Aj så søde tvillinger og de bukser ;0) Genialt med forbogstaver på. Du har da holdt dig igang med alle de fine sager ;0)

    Terrassen ser rigtig godt ud ;0) Jeg kan godt huske jeg så dit indlæg i sommers, da vidste jeg bare ikke det var Claus der havde lavet den ;0)

    Igår poppede du op ude i siden på facebook og der stod vi havde 1 ven tilfælles ;0) Det er Marianne Jensen, hun har været dagplejer for Mikkel ;0)

    SvarSlet
  4. Så mye fint!!!
    Og så skjønne små gutter:)
    Det blomstersjalet var også fint. Fikk lyst til å prøve meg på det:)
    Ønsker deg ett riktig godt nyttår!

    SvarSlet
  5. hej Jill

    hold så liiige .... såååå mange fede hjemmelavede julegaver ...det er villldt ...
    nu forstår jeg bedre hvis du har været bare liiidt stresset op til jul ...

    forstår godt hvis du liiige holder en lille pause med hjemmelavede gaver ...

    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  6. Waaouuu, sikke nogle lækre, lækre gaver!!! Imponerende at du har nået så meget og så store projekter!
    Rigtig godt nytår til dig og din familie!!

    SvarSlet
  7. Hold da fast du har været produktiv - masser af lækre gaver til nogle heldige mennesker. Kan især godt lide farverne du har valgt til tørklædet :) Måske man skulle forsøge sig. odt nytår til dig og dine. Kh Helle

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine hjemmelavede gaver du har fået lavet. Ih jeg vil bare SÅ gerne lære at hækle. Det må være mit nytårforsæt- at lære at hækle i 2012 :o) Det er bare så fedt at give hjemmelavede gaver fordi de er lavet med kærlighed. Jeg har også været igang og alle er bare blevet så glade for dem. Herligt!
    Rigtig godt Nytår til dig og din familie :o)

    SvarSlet
  9. Wow! Tænkt at være så heldig at være i familie med dig og få så lækre gaver :0) Hvor er de bare fantastiske :0) Jeg er særlig vild med puden og tørklædet - så fine farver uhm..
    Jeg giver frk. Poulsen ret - nytårsfortsættet må helt klart være at lære at hækle..
    Tak for inspiration :0)
    KH.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...