fredag den 11. november 2011

Så er krummeluren en realitet


Disse mærke har ligget og ventet læææænge på at kunne blive brugt, nu har jeg fået grønt lys for at sælge lidt ud af mit håndværk, så endelig er krummeluren.com gået i luften.

Det er med sommerfugle i maven jeg endelig skyder mit "projekt" i gang, jeg håber I har lyst til at kigge indenfor i min lille butik.

Jeg har arbejdet på højtryk med, at få gjort siden parat, nu skal jeg have gang i hæklenål, symaskine og strikkepinde igen :o)
Så hold endelig øje, det kunne være der kom noget du ikke kunne leve uden!!!!

Jeg håber på at se dig liiiiiiiiige HER  :o)

psssssssst: har du lyst til at hjælpe mig med at reklamere, så må du meget gerne låne billeder fra siden

7 kommentarer:

  1. Dejlig butik.
    Held og lykke med den :)


    http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Godmorgen...
    Fine hæklede sager, jeg vil kikke forbi i ny & næ :-)

    SvarSlet
  3. spændende - held og lykke med det ;0)

    SvarSlet
  4. super dejlig butik! Tillykke med det søde Jill!!

    SvarSlet
  5. Ej, hvor dejligt for dig, Jill. Ønsker dig al mulig held og lykke med salget!:)

    SvarSlet
  6. Kære Jill

    Tillykke med din fine butik.
    Pøj- pøj med den. Jeg låner lige et billede og laver et link. Så kan jeg godt forstå at du gerne vil købe en pose med lidt ekstra timer til at forlænge døgnet med. Du har jo en masse og se til.
    Håber alligevel at du får strikket et par julestrømper og vesten med stjernen.

    Knus Stine

    SvarSlet
  7. Kære Jill
    Tak for søde beskeder på bloggen - altid hyggeligt, når du lige har været forbi ;0)

    Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med din lille butik - du laver nogen fantastiske sager ;0)
    Kram herfra

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...