lørdag den 5. november 2011

Mon ikke jeg bliver en rigtig flottenheimer????


Billedet er venligst lånt hos WhyNot
Når min mand og jeg ifører os dette sæt tøj... med mine 163 cm. er jeg overbevist om at jeg kommer til at få rigtig lange model-ben..... NOT!!!!!! :o)

Festen skal holdes sammen med en bande vi mødes med hvert år, altid udklædt!!!
- vi har snart været igennem meget; hippier, rockere fra banden "Svinene" altså dem der siger øf,øf, Karmafest og meget mere - der plejer at blive givet fuld gas med udklædningen og festerne....... -de er altså ikke kedelige.

Der er indgået aftale om total censur når det gælder billeder fra festerne, derfor vil jeg heller ikke kunne offentliggøre billeder fra festen og mig i kostumet ;o)

Ha' en fantastisk Lørdag og Søndag, 
det er nok ikke meget I kommer til at se til mig i morgen, er sikker på jeg er bedst i et mørkt og totalt lydløs rum :o)  :o)  :o)

7 kommentarer:

  1. *HEHE* Sjovt outfit... Kommer til at tænke på Walter og Carlo... :-D

    BTW: Det er vel ikke forbudt at tage et foto derhjemme INDEN festen...
    Så du slipper ikke! ;-)

    Go' weekend ☼

    *SMIL*

    SvarSlet
  2. Du bliver da SÅ meget en flottenheimer. Og god idé med jeres udklædnings-bande-fester:) Det bliver man aldrig for gammel til:)

    SvarSlet
  3. Ha ha ;0) du bliver yndig ;0)

    SvarSlet
  4. Årh please Jill .... Et FOTO inden festen
    :0) ... Rigtig go fornøjelse
    Kram

    SvarSlet
  5. Åh du bliver da TOTAL FOR LÆKKER!! :0) :0)
    Tak for din søde kommentar på bloggen..
    Håber du er ved at komme til hægterne igen her søndagen derpå - smiler
    God aften
    KH.

    SvarSlet
  6. Lyder som en rigtig god og sjov fest du har til gode. Og vi kan jo altid danne os billeder inde i hovedet af de flotte udklædninger, ikk?

    SvarSlet
  7. Så artig :D

    TAKK for titten her hos deg =)

    Ønsker en fortsatt fin dag!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...