tirsdag den 15. november 2011

Hyggeweekend og nyt til hjemmet

Ahhhh, så er der igen lidt styr på huset efter weekend og min (snart sædvanlige) mandagsafslapning, så nu er der tid til at være lidt på bloggen :o)

Weekenden har været brugt i selskab med en god ven og vennens børn. Mændene brugte lørdagen på at lave masser af dejligt brænde ;o) og jeg brugte lørdagen i selskab med 6 glade unger... også lidt meget aktive, så mor var træt lørdag aften.

Ossy og Freddy (Oscar og Frederiks kælenavne, når de er hos mig :o) er begge store traktor fans, så snart der er en traktor der larmer, så skal de helst være på sidelinjen. Ingen undtagelse denne weekend, hvor traktoren kørte med vores store brændekløver :o)

Jeg tror ikke der er noget der slå vandleg. Noget der virkelig hitter er når man får lov til at lege med sin Hot Wheel vandbane på badeværelset, det koster en del vand, men drengene de HYGGER sig med det.

Til en hyggedag, hører hyggemad - her er ungerne i fuld sving med at pynte cup cakes til aftenkaffen - der gik noget tid, før jeg havde fået støvsuget ALT krymmel op, men ungerne... de HYGGEDE sig med at pynte.

Jeg ved jeg har vist billeder af det før, men nu gør jeg det igen :o) Billeder af de 2 aller bedste venner i hele Verden :o) Frederik i "lånenattøj" så to temmelig ens knægte.


Og så er det sket igen, der er kommet en pakke fra Nordhjem, det er desværre lidt for ofte det sker.... men til gengæld er det altid nogle af deres gode tilbud fra Outletten jeg køber (kan den ikke godt bruges som undskyldning????)
Kunne bare ikke stå for disse New Yorker vaser, de er simpelthen for fede, og det var prisen også - vupti vapti så var der sørme kommet 4 stk. i min kurv, det kan jo ske ;o)

Rigtig god dag til jer alle

5 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig og aktiv weekend, det var dog helt vildt.
    Hold op de børn har nydt det!!!

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  2. Hygge der vil noget og fede vaser...

    Kh Louise

    SvarSlet
  3. Det ligner en himmelsk weekend, hvor både mor og ungerne har fået guf ;-)

    SvarSlet
  4. Dejlig med unger der hygger ♥

    SvarSlet
  5. he he he vupti vapti, ja netindkøbskurven bliver hurtig fyldt op :D
    Det ser ud til at have været en fantastisk weekend. sikke en tålmodighed du har med vandbane og cupcakes og 6 vilde unger! Respekt for det!

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...