mandag den 24. oktober 2011

mit skatkammer

I øjeblikket bliver det ikke til meget på min blog, men det betyder ikke, at der ikke sker noget her :o)

Vi er i fuld gang med at gøre haven vinterklar og få de sidste udendørsprojekter afsluttet, tror måske vi når det i år :o) :o) :o)
Samtidig er jeg sprunget ud i nogle af de projekter der længe har stået på min Ønskeseddel (mit ord for To Do) 
Min kære, gamle Berlingo har i længere tid måtte lade sin plads til ære for alle sommerens loppefund og div.
Jeg falder desværre sjældent over loppefund, som ikke skal under en kærlig behandling, inden jeg tager det i brug, det gør at tingene har det med at hobe sig op.... er jo altså heller ikke den hurtigste knallert på havnen, når det gælder om at få afsluttet.... eller bare komme i gang med mine projekter.... Så ting tager tid.
Men altså, som skrevet, jeg er sprunget ud i det, og I skal ikke snydes for synet af mit skatkammer, sådan som det ser ud liiiiiiige NU!!!

Der er gang i lidt af det hele, men der er en overordnet plan med det... ser måske ikke sådan ud :o)


Der er nok at give sig til, men jeg tager det bid for bid...
Og så glæder jeg mig som en vild, til at kunne vise jer de færdige resultater :o)

Rigtig god dag til jer alle der ude 
- nu kalder min malerrulle og pensel

11 kommentarer:

  1. jeg glæder mig bestemt også til at se det færdige resultat - så bare klø på min pige.
    Knus mor

    SvarSlet
  2. Dejligt med nogle projekter, tænk hvis man skulle komme til at kede sig ;-).
    Glæder mig til at se resultaterne, bare lidt efter lidt.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  3. det bliver spændende at se resultaterne af dine mange projekter... vil da følge med og se, hvad det udvikler sig til :)

    SvarSlet
  4. Sikke et dejligt skatkammer du har dig, sødeste Jill:)

    SvarSlet
  5. Der gad jeg da godt at blive sluppet løs...
    Glæder mig til når du har haft fat i alle dine fine sager.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. kære Jill
    Dejligt med nyt fra dig :o)
    har slet ikke været i tvivl om at at du har haft gang i en masse projekter :o) jeg vil som Marlene glæde mig til at se lidt efter lidt færdiggjort :O)
    kram♥

    SvarSlet
  7. lækkert skatkammer!! Wow, men ja der er jo meget arbejde i det. Jeg har selv en hoveddør og en skolebænk, som jeg har planer om at sætte i stand....men tiden går så stærkt!

    SvarSlet
  8. Åhh sikke et lækkert skatkammer - bliver helt misundelig ;0)
    Dejligt at høre lidt fra dig - og glæder mig til at se de færdige resultater..
    KH.

    SvarSlet
  9. Neej, sikken en masse skønne ting du har i dit skattekammer. Og sikke meget. alting tager tid, men jeg er sikker på at du nok få noget rigtig godt ud af det hele

    Knus Stine:)

    SvarSlet
  10. Tak for din søde hilsen.
    Ser spændende ud alt det du har gang i ♥♥
    Her hedder ønskelisten / to do listen en projekt liste - og ja ting tar tid ;0)

    SvarSlet
  11. Årh, jeg glæder mig til at se resultatet især af det hvide bord, der ligger på hovedet.. Sådan et ville jeg gerne selv have!
    Og tak for dine søde helbredende tanker og ord på mit indlæg.
    Kh Line

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...