tirsdag den 11. oktober 2011

Her strikkes og hækles

I går modtog jeg min pakke fra Tante Hanne i pakken var der lækkert garn fra Drops Alaska  :o) :o)

Det har ellers været hækleprojekter der i lang tid har optaget mig, men lige pludselig kunne jeg mærke jeg trængte til lidt forandring, og så måtte der gang i strikkepindene... måske også fordi jeg fandt en super lækker opskrift ;o)

Så nu har jeg gang i dette strikketøj
Det skulle gerne ende ud i noget der minder om denne her:
Klik på billedet så kommer du vupti til opskriften :o)
Uhmmmm jeg glæder mig til den er færdig, mon ikke jeg kommer til at kunne holde varmen?


Selvfølgelig kunne jeg ikke nøjes med den lilla, kender du det? Så i pakken kom også:
Hvad jeg skal bruge de andre farver i Alaska til, er MEGET hemmeligt, her er der nemlig gang i de hjemmelavede julegaver!!! (det er økonomien vidst bedst tjent med i år)
Garnet øverst på billedet er selvfølgelig det helt fantastiske Muskat, også fra Drops - helt fantastisk garn at arbejde med og resultaterne bliver så smukke.
Pakken er købt til den famøse pris kr. 125,00 for 10 nøgler i ass. farver - vil du også gøre et kup så følger du bare med her 
Jeg ved endnu ikke, hvad jeg skal bruge det til, men der skal nok komme gang i et eller andet :o)

Dagen i dag kommer til at stå i kreativitetens tegn, skal videre med mit strikketøj, men jeg har også et andet projekt som skal være færdigt til på lørdag :o)
Hvad mit projekt går ud på, må du desværre vente med at se ;o)

Rigtig god dag

4 kommentarer:

  1. Sikke alt det dejlige garn. Den bliver lækker den strikketing og nej så vil du ikke fryse.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  2. hej søde Jill

    håber Clara er blevet frisk igen ...
    wauw en lækker pakke at få på en kedelig regnvejrsmandag .... og sikke hurtig du er ....
    halsedissen/ponchoen ser så super lækker ud at man bliver helt fristet ....

    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  3. Tak for dine super søde ord på min blog i dag, de varmede:)))

    Og det gør alt det garn du har købt også. Alaska er bare noget af det bedst garn at arbejde med. Jeg har brugt det rigtig meget til mine ting. Og muskat, ja faktisk har jeg aldrig kunnet bestemme mig for én farve til en bluse. De er simpelthen så smukke hver og en.

    Stine:)

    SvarSlet
  4. love the colors, will be great for the long winter

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...