torsdag den 27. oktober 2011

Efterårs tur under blå, blå himmel

Dette indlæg kræver vidst ikke så meget tekst, tror bare jeg lader billederne tale for sig selv.

Med så smuk en himmel, og to aktive hunde blev jeg nødt til at gå en god tur i dag.
Her bor Demselv - vores "smutvej" ned til VORES skov :o) - har en aftale med den lokale bondemand om at vi må gå i sprøjtesporet ned til skoven, det spare os for en gå-tur på 3 km. eller en køretur ;o)
Udsigt fra vindmøllen , mit aller bedst sted i hele Verden :o) - 2 skøre hunde der slås om den samme majs-pind, man kan godt forstå dem der er jo ikke mange af dem :o) :o) :o)
Smukke efterårsfarver
Flere smukke farver - og de sidste georginer
Jeg er igen tanket godt op med energi efter min tur 
- lige om lidt er jeg klar til at sidde på hesteryg i en time

Rigtig dejlig dag til dig
Håber du også har haft tid til at nyde den blå himmel

6 kommentarer:

  1. Så skønt ;0) Nu var det jo lige den majspind der var så god.

    SvarSlet
  2. Smukke, smukke billeder!!!
    Her i Nordsjælland har tågen endnu ikke sluppet sit tag.

    SvarSlet
  3. Åh - den "stakkels" Bastian, hvor længe har han kammeret på besøg, bedstemor bliver lidt bekymret for ham!!!!!!!
    Der er godt mega smukt ude i naturen idag.
    Utrolig flotte billeder du har taget

    Knus fra mor

    SvarSlet
  4. Hej Jill
    Ingen tekst er vist go nok til disse helt fantastiske billeder ....
    Så de får bare lige en smiley 
    Håber din tur på hesteryg fik godt .... Jeg har også nydt naturen et par timer
    Kæmpe kram 

    SvarSlet
  5. Superflotte billeder - de fanger den fantastiske efterårsstemning:-)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle vildt flotte billeder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...