tirsdag den 13. september 2011

Mandag - Rød farve-dag

Det er dejligt nemt, i går mandag, var det nemlig min kære mands fødselsdag = masser af røde flag

Selvfølgelig billede af Dannebrog, til ære for min mand - nysyltet Paradisæblegele - Oscars brandbil... én af hans utallige maskiner - smukt billede som jeg vandt hos Rikkes Tankestrejf - smukt billede af husets store kunstner ,Oscar MR, billedet kan næsten ikke hedde andet end "fjer i det røde"

Jeg halter jo lidt bag ud i denne sjove leg... så jeg haster fluks videre med mit kamera, på jagt efter noget gult!!!!
Ses igen senere i dag ;o)

2 kommentarer:

  1. Øh!! glemte du kke at fortælle at du har fødselsdag idag, og at den røde farve må have dispensation i dag.
    Stort tillykke min skat.
    Kæmpe fødselsdags kram fra mor/garanteret også fra far hvis han var her nu.

    SvarSlet
  2. Jeg gi'r da også gerne et fødselsdagskram .. :o)
    ønsker tillykke med både manden din og "dem selv fru..." skønne søde røde billeder fra legen
    kram♥
    glæder mig til gult

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...