onsdag den 14. september 2011

ingen farve-dag i dag... :o(

Bare en af de der dumme dage der skal overstås så hurtigt som muligt - for mit vedkommende med formiddagslur, middagslur og eftermiddagslur efterfulgt af tidligt i seng.......
men så bliver i morgen også ok igen :o)

Altså ingen farve-dag i dag...
til gengæld kom jeg i tanke om denne youtube video som jeg fandt i forbindelse med min gymnastik-musik research :o)
Jeg elsker ganske enkelt Disney Pixars's tegnefilm UP - har du ikke set den så er det et MUST!!!! også til de ældre læsere.

Min så absolutte yndlingsscene får du her, læn dig tilbage og husk også at nyde musikken - FANTASTISK


Jeg vender stærkt tilbage i morgen med håbets farve: GRØN

Ses vi???
;o)

8 kommentarer:

  1. Kære Jill.

    Ikke noget at få stress af, imorgen er dagen god og vi ser dine flotte grønne ting.

    Stort stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  2. Så ser vi da bare de fine grønne ting i morgen:) Håber morgendagen bliver meget bedre for dig!
    Tak for de altid så søde og personlige kommentarer på min blog - dem sætter jeg stor pris på, kan du tro!:)

    SvarSlet
  3. Åh ja, dén slags dumme dage tror jeg allesammen vi kender i større eller mindre grad og du har helt ret. Der ér ikke så meget andet at gøre end at skynde sig at hoppe i seng og lade søvnen gøre krop og sjæl godt og se hvad morgendagen bringer. Håber din dag i morgen bliver meget bedre og vil glæde mig til lidt grønt for øjnene.

    Mange tak for din søde kommentar på min blog. Blev meget glad for den.

    Godnat og sov godt (:

    SvarSlet
  4. Dumme dage har vi allesammen - forhåbentlig bliver dagen i morgen meget bedre. Ved ikke om dette hjælper lidt, men jeg har tildelt dig en blogaward, som du kan se her: http://200procent.blogspot.com/2011/09/forsinket-tak-for-blogawarden.html
    Kh Bebe

    SvarSlet
  5. Okay, så sidder jeg lige og smågræder lidt over den der lille film.... altså.

    Bedre dag til dig imorgen.

    KH Louise

    SvarSlet
  6. Hejsa Jill,

    Tak for din søde hilsen på min blog. Glæder mig at blomsterfrøene kom frem til dig, og jeg håber du får rigtig meget glæde af dem til næste år.

    Uh... jeg ville mægtig gerne se "UP", så jeg håber at falde over en DVD på tilbud en dag. Har set div. klip på YouTube, og de er skønne - men har filmen i sin helhed tilgode!

    Ha' en god GRØN dag i morgen...! Selvfølgelig ses vi! :-)

    //Lisbet ♥

    SvarSlet
  7. Altså øv dage har vi alle sammen, i seng med dig og så bliver dagen i morgen heltsikker meget bedre. jeg har ikke set filmen, men det skal jeg da nu, kom næsten, ej indrømmet jeg kom til at tude lidt, den er da for sød, tak for tippet.

    SvarSlet
  8. Sender dig lige et kram i tankerne, søde Jill! Håber at du får en lækker torsdag! :-)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...