fredag den 30. september 2011

Forårskuller.........

Kan man få det i oktober?????
- Åbenbart :o)

Hvor har jeg nydt de sidste dage, i går så meget så det gav  overskud til en gang rengøring på 1. salen..... meget tiltrængt, havde ingen problemer med at se, hvor langt jeg kom :o)

Med god musik fra radioen og lidt hyggen med blomster m.m. så var det jo næsten en fest :o)

Mere overskud......
jo, jo skam - efter at have støvsuget stuen + mit kreahjørne, kom jeg til at se den store kasse jeg har med al verdens krims krams som jeg har samlet til børnenes mapper (ikke så fine og detaljeret, som andres skrapbøger, men med billeder og div. samlede ting)

Jeg har stort set ikke været i kassen siden vi flyttede her til, det vil sige snart 7 år.... kassen hmmmmmmm.
Lidt uoverskuelig ved første øjekast, men efter at have fået alle tingene op og sat dem lidt i system, ja, så er det faktisk et projekt jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med.
De sider jeg har fået lavet, er ungerne vilde med, der går ikke mange dage imellem Clara har sin mappe nede og kigger den igennem, til stor fryd for "producenten".... mig :o)

Nu ligger det hele linet op, billederne er sat i nogenlunde kronologisk rækkefølge, noget af en opgave med ca. 1 milliard billeder..... men jeg er klar :o)

STATUS PT:

Rigtig dejlig weekend til jer alle der ude :o)

4 kommentarer:

  1. Haha...ja det føles faktisk lidt som forårskuller:)
    Dejligt projekt du har kastet dig over - især med henblik på resultatet:)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde. Ja hvad den sol dog gør af positive ting ved en, så skønt.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Åh jo - jeg tror sagtens man kan blive ramt af forårskuller ;0) Det er urtoligt hvad sådan en omgang sol kan gøre ik?
    Da jeg læste om dit projekt med ungernes sager, kom jeg sådan til at tænke på at jeg også har samlet en del, som "bare lige" skal i mapper mv. Og ja, ungerne er rigtig glade for at bladre dem igennem og snakke om.. Hmm det må blive når eksamen og flytning er overstået og jeg igen får mine aftener og weekender tilbage - smiler..
    Skønne billeder i øvrigt - er vild med med dine "pletter" i den gamle sovsekande :0)
    Ha en dejlig - og solrig weekend
    Kram herfra

    SvarSlet
  4. ...og nu er solen forsvundet og rusk og regn har indfundet sig ØV!. En god aften til dig...skøn retro radio ;-)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...