torsdag den 15. september 2011

En lidt forsinket Grøn-dag... til gengæld er den god :o)

Så er jeg på tasterne igen - frisk og frejdig :o)

Grøn har været lidt af en udfordring, men lidt har vi da - ikke mindst på drengeværelset :o)
* Kaffevarmer fra den aller kæreste Fru Hygge, passer perfekt til mine yndlingskrus fra Notre Dame :o) 
* En af vores MEGET brugte kogebøger... ikke mindst på grund af bimsebolle-opskriften :o) 
* Billeder af Marianne Hougaard, jeg er VILD med dem både på grund af teksten , men også de fantastiske tegninger, bliver altid glad når jeg får stoppet op i kigget på dem :o)
* Det grønne stof er blandt mine favoritter for tiden
* Oscars absolutte yndlingssengetøj "Buddies-vennerne"  
* og selvfølgelig en John Deere Mejetærsker fra Oscars maskin-park 
* én af Ikeas helt fantastiske ting, skuffesystemet, med skuffer der er lige til at tage ud og nemme at rydde tingene tilbage i, uundværlige på børneværelset.

Det var grønt hos Demselv

Ihhhh, hvor jeg glæder mig til blå :o)

5 kommentarer:

  1. Du har da rigtig mange flotte grønne ting.

    Det er lidt sjovt at blive udfordret på de farver man mener man ikke har, og pludselig ser man hvor meget man egentlig har i den farve.

    Rigtig god dag håber dagen må blive rigtig god.

    Marlene

    SvarSlet
  2. Hej Jill

    Dit grønne indslag er jo ene super smukke grønne ting ... billederne a Marianne Hougård er helt fantastiske ..( jeg har et enkelt men ville gerne ønske flere :o) ....
    selvfølgelig findes en grøn john deere hos jer :o) ....
    Dagen i dag BLIVER go' ..... solen skinner
    og himlen er blå ....
    kæmpe kram ♥og go dag til dig og dine

    SvarSlet
  3. Når jeg kigger mig omkring, er der faktisk ikke ret meget grønt... indenfor! Meget, meget lidt faktisk! Men udenfor er der rigtig meget grønt... for jeg har [til trods for at det er efterår] grønne marker til alle sider (men de tæller jo ikke i denne sammenhæng... ;-))

    Ha' en dejlig VALG-dag, Jill.

    *SMIL & SOLSKIN*

    //Lisbet ♥

    SvarSlet
  4. Ej hvor var det godt du ikke byttede dine grønne krus, de er da så flotte.
    Hvilken dejlig dag i blogland i går, for mig som elsker grønt, lige så dejligt som den røde dag (den farve elsker jeg også).
    Glæder mig til at holde fødselsdag sammen med jer i morgen.
    knuser

    SvarSlet
  5. Hello,


    great tinks do you have.I like te cupcakes very match


    Conny

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...