tirsdag den 13. september 2011

Dagens farve...... GUL!!!

Jeg er sikker på at denne farveskala er tilpasset vores uge, i går var det Herren i huset der havde fødselsdag... i dag er det MIG.... og hvorfor så gul (var egentlig ikke så vild med gul for ikke så lang tid siden, men det er slut nu) I små doser og mixet med andre farver ÆÆÆÆÆLSKER jeg GUL!!!!

Og se så her:
Ny sko til mor her, perfekt dag at få dem på... vi starter ny gymnastiksæson op i dag.... jeg er SÅ klar :o)


Som sagt, så er jeg blevet rigtig god til gul, i små doser og blandet med andre farver, så nu er der kommet blå og gul på badeværelset - og ja, endnu en maskine fra Oscars maskin-park. Fantastisk stykke stof, de sidste 25 cm. som Malika & Rosa  havde på lager, der skal helst nå at blive til 2 bluser, en til Oscar og en til bedstevennen, er sikker på det hitter, totalt seje John Deere farver ;o)

Nu skal de sidste ting til dagens træning på plads og SÅ skal skoene pakkes og vi skal af sted.... Glæder mig.

Ha' en fantastisk GUL dag alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen min ven:)

    Jeg hejser et flag,
    og ønsker dig tillykke med din dag.
    Du har fået nye sko,
    til gymnastik du er go`
    Jeg håber du haft en dejlig dag,
    måske du har fået en kage med god smag?
    Du ønskes alt mulig held og lykke,
    i hånden jeg godt gad dig trykke.

    Hip hip hurrraaaaaaaaaaaaaa og tillykke med de "25" år!:)

    KRAM fra Mette

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen! Håber du har haft en skøn dag!?
    Skønne ting du viser frem. Her sneg den gule farve sig også langsomt ind på mig og selvom jeg elsker den farve nu, så har du ret i, at den er bedst i mindre doser og blandet med andre farver. Jeg er også lidt bange for, om jeg for hurtigt bliver træt af farven ellers, men tror at gul og turkis er kommet for at blive i mit hjem:)
    Det bliver spændende med den grønne farve i morgen - lige nu tænker jeg, at jeg ikke ejer så meget grønt, men mon ikke man alligevel bliver overrasket!?

    SvarSlet
  3. Vidunderlige billeder af de gule ting - man bliver jo helt glad ved at se dem.

    Vender tilbage for at se dine grønne billeder.. skulle du få tid og lyst kan du kikke forbi her?
    http://thatphoto.wordpress.com/hverdagdaily/hverdaggron/

    SvarSlet
  4. Hej Jill
    håber du havde en fantstisk dag i går ...hvad gaverne angår ser det i hvertfald sådan ud ...
    super fede sko ....og iøvrigt flotte gule ting :o)

    kram♥

    SvarSlet
  5. Kæmpe stort tillykke - håber du havde en dejligt dag ♥
    knus

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...