torsdag den 15. september 2011

Blå dag..... fordi himlen er blå :o)

Sikken en skøn dag til blå-dag - himlen er dejlig blå og der er ikke den mindste mørke sky at ane, det er ved at være lang tid siden sidst.

Jeg troede egentlig at blå ville være den mest brugte farve her i huset, det var den nok også indtil lilla overtog...

Men altså, sådan ser blå ud her hjemme hos os
Mit højt elskede fuglehus, købt hos Nordhjem, butikken hvor jeg godt snart kan kalde mig sponser :o) - Selvfølgelig endnu lidt Marianne Hougaard, for hvem kan stå får et billede med teksten "En baby er en engel, hvis vinger skrumper ind mens benene vokser ud"  - Vores store Verdenskort som ungerne elsker at studere - Nye Kokoshi dukker som jeg fik af mine kære familie i fødselsdagsgave - Vores hoptimist som står ved siden af spisebordet så vi hver dag kan se på dens glade ansigt - Perleplade fra dengang Clara gik i børnehave og troede at livet gik ud på at masseproducere perleplader til mor og far - billeder af vores 2 frække knægte, som hænger på deres værelse - til sidst mine  helt nye House Doctor dåser, købt i vores nye super lækre butik i Børkop, Shopperiet den er ikke sjov, det kunne godt gå hen og blive et dyrt bekendtskab.

Ha' et rigtig godt valg, uanset om du er til Blå eller Rød 

For første gang nogen sinde er jeg ikke i tvivl om, hvem jeg skal stemme på...... er det tegn på, at man er ved at være voksen?????? 

PS: I skal ikke snyde for dagens billede
Godt man har sin gode ven man kan kravle op til når mor og far er dumme og uretfærdige og siger nej til shorts og t'shirt - der er ingen her i huset der kan lave sur og skuffet mund som Oscar, og hænge med skuldrene helt hen over gulvet, så er der heller ikke nogle i nærheden, der er i tvivl om at han er blevet forurettet - kunne slet ikke stå for dem :o)

4 kommentarer:

  1. Ja, himlen VAR dejligt blå..nu regner det så her. Jeg er heller ikke det mindste i tvivl om, hvor krydset skal sættes:)
    Fine blå detaljer fra jeres hjem. Glæder mig til lilla-dag, når du siger at den farve har fået overtaget hjemme hos jer:)

    SvarSlet
  2. Ka` I SÅ være ordentlige ved min Oscar, ikke drille.

    Fuglehuset er også mega flot, kender faktisk en der har et magen til.

    kram

    SvarSlet
  3. Fine blå ting du har... og de passer jo perfekt på denne BLÅ valg-dag! :-)

    SvarSlet
  4. Hey there :-)

    Kom lige forbi. Sikke et fint lille sted du har her.
    Fed blog.

    Ha' en god dag

    /Camilla Ø

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...