onsdag den 3. august 2011

Verdens heldigste....

Det må være mig... det er ikke meget tid jeg har fået brugt på bloggen eftersom vejret har artet sig fra sin bedste side og ungerne er hjemme på sommerferie, nu på 6 uge..... (det kræver ikke mere forklaring vel???)

- men i går fik jeg heldigvis brugt lidt tid... og så denne kommentar under et af mine indlæg:
Hmm...jeg har brugt en lun sommeraften til at trække en vinder i min Give Away !!!!! ;)

Beskeden var fra Rikkes Tankestrejf og den give Away hun skrev om var dette billeder

Og jeg er den heldige vinder!!!!
-har elsket dette billede fra første øjekast, så derfor 

I DAG, ER JEG VERDENS HELDIGSTE

13 kommentarer:

  1. Dejligt det bringer glæde i det lille hjem!! Jeg sender det til dig hurtigst muligt :)

    Kærligst Rikke.

    ps. Kender aaaaalt til det med børn og lange ferier ;) heldigvis er solen kommet nu, det hele bliver lidt nemmere i godt vejr ;)

    SvarSlet
  2. hej Jill

    åh ja det billede drømte jeg også om... det er viiildt dejligt ... din heldige asparges :o)
    sommerkram♥

    SvarSlet
  3. Så er det sendt... hold øje med posten :)

    SvarSlet
  4. Tillykke, det er sådan et dejligt billede. har også lige lavet en lille giveaway, måske du kan være heldig igen ;)

    SvarSlet
  5. Wauw... Et flot billede du har vundet- jeg kan godt forstå at du føler dig meget heldig!!
    Kram fra Mette

    SvarSlet
  6. FEDT - ja du er heldig :0) Rikke laver nogen fantastiske malerier..
    Tillykke med det..
    KH.

    SvarSlet
  7. Hej Jill,

    Jeg vil mægtig gerne sende dig en pose Bollywood Lupin-frø, men jeg har endnu ikke modtaget nogen mail fra dig - og tænker at den evt. er "lost in cyber space". Sender du evt. en ny mail? - så jeg kan gi' dig yderligere info. :-)

    Tillykke med præmien/maleriet!

    *SMIL* fra Lisbet
    http://lisbetll.blogspot.com/2011/08/gratis-blomsterfr.html

    SvarSlet
  8. Woooow!!!
    Disse maleriene er FANTASTISKE!!!
    Gratulerer så mye som vinner!

    Takker for utrolig snille ord inne hos meg.
    Kjempe koselig ;)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlet
  9. Tillykke med det søde maleri

    SvarSlet
  10. Hej igen Jill,

    Tak for din besked! Jeg har stadigvæk ikke modtaget nogen mail fra dig. Det er bare SÅ underligt!

    Måske vil du sætte din mailadresse ind i en besked på min blog? Jeg sletter beskeden straks jeg har mailadressen!

    Alternativt kan du skrive en besked til mig via min Amio-shop *Blonder & Brosten* [http://www.amio.dk/butik/blonderogbrosten/] I højre kolonne er der et link: "Skriv til butikken".

    Det må kunne lykkes! :-)

    *SMIL* og go'nat fra Lisbet

    SvarSlet
  11. Ihh tillykke, det er et skøøønt billede! Lykkens pamfilius ;-)

    SvarSlet
  12. Mon dagene uden børn, er gået som forventet? Måske manden og jeg også skulle prøve at sende børnene på en lille ferie;0)Sikke meget man kunne NÅ at få lavet!:)
    Tak for din søde besked på bloggen i fredags, hvor jeg havde hevet symaskinen ned i stuen:)
    Ha en dejlige aften, du skønne qvinde!
    Krammer fra Mette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...