mandag den 15. august 2011

Som tiden går


Det er slet ikke til at fatte, at vores lille Tøs'pige nu er rundet de 9 år.

Det er nu 9 år siden vi begyndte på hendes 1. års månedsbilleder ( en HELT FANTASTISK dåbsgave fra Bedstemor og Bedstefar) når jeg sidder og kigger billederne, husker jeg det som var det i går.... og så er der alligevel gået 9 år!!!!  
- Er det tegn på alderdom, når man har det sådan????? :(

Det var en fantastisk dag, alle mand var hjemme for at fejre Clara og gaverne var heeeeelt i top.
Vejret artede sig, ingen regn, det havde vi næsten ikke turde håbe på med det L..... vejr vi havde torsdag.

Om et år står den på rund fødselsdag.... sikken en fest vi skal have ;o)

9 kommentarer:

  1. Stort tillykke
    - sikken dejlig dag ser det ud til ♥♥

    SvarSlet
  2. stort tillykke med hende, åh 9 år! Det er vildt!

    SvarSlet
  3. TILLYKKE med hende...! :-)

    Uha ja... tiden iler helt vildt af sted, og det går hurtigere og hurtigere, jo ældre man bliver...! (Og det er ikke engang løwn! - okay, det føles i hvert fald sådan!)

    [ ♥ Lisbet ]

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med hende. Det ser ud til at have været en god dag. rigtig skønne billeder :o)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med den skønne pige.

    Jeg ved det ikke på en måde forstår jeg ikke hvor de 17 og 14 år er blevet af med mine, men samtidigt synes jeg også det er 100 år siden jeg har haft sådan en skøn "lille" baby i armene.

    Clara ser ud til at have haft en fantastisk dag.

    Kram Marlene

    P.S. Du bruger bare løs på min blog, den er til for det samme, og skønt hvis man kan få lidt penge ind.

    SvarSlet
  6. Skønne billeder og stort tillykke :)


    Sommerhilsen


    Henrik
    http://iphone-skærm.dk/

    SvarSlet
  7. Stort Tillykke fra Slagelse.
    Det er slet ikke til at forstå, at den smukke tøs'pige er blevet så stor.

    Hils hende og ønsk tillykke fra os alle 4

    Pernille

    SvarSlet
  8. Tillykke tillykke med hende - skønne billeder :0)
    -og nej søde Jill, det er da bestemt ikke tegn på alderdom du er da bare MOR - smiler..
    Men nå det så er sagt, så går det altså bare super hurtigt - nogen gange lidt for hurtigt, hvis du spørger mig! Igår havde sønnen 1. skoledag - puha det var stort og jeg kan altså heller ikke forstå hvor tiden bliver af
    Kram herfra

    SvarSlet
  9. Ja, det er utroligt som tiden flyver afsted. Stor og køn pige, tillykke

    Stine:)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...