onsdag den 17. august 2011

Rekreation og råhygge

Jeg nyder at det igen er blevet hverdag. 
Hverdag, hvor jeg har huset heeelt for mig selv, roen og ikke mindst min middagslur :o)

I dag har jeg , til trods for det ok vejr, siddet indenfor og ikke lavet ret meget andet end at hækle... ahhhhhh det var meget tiltrængt.
Garnet er fra Tante Grøn og købt mens de havde - 30%, en hel kurv fuld af lækkerier ;o) Så det har bestemt ikke været kedeligt at sidde med hæklenålen.

Posten har været forbi med "skolestarts-pakke" fra Arnold Busck - så efter aftensmaden har vi siddet og hygget os med de nye ting.
Clara har været ude og plukke lavendel blomster til nogle sysler vi skal have gang i, der er nemlig byfest her i vores lille by og Clara og jeg skal på marked og stå.
I skal nok få det færdige resultat at se, det bliver i morgen, når vi er færdige :o)

Rigtig god aften
kram Jill

3 kommentarer:

  1. Det lyder da bare til at have været en rigtig dejlig dag!! Jeg glæder mig til hvad du og datteren får fremstillet.

    SvarSlet
  2. Nej, en hyggelig blog, du har. Jeg må melde mig som fast læser med det samme.

    Jeg nyder også at have huset alene om dagen. Det er dog ikke så længe endnu, da jeg starter arbejde d. 1.

    SvarSlet
  3. Hej Jill
    Tak for dejlig kommentar hos mig :o)Sikke fine hæklerier. Bare jeg ku....
    KH Sine

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...