tirsdag den 9. august 2011

Pyha, hvad tænkte jeg dog på!!!!

Da jeg gik i gang med dette projekt.......
- jeg hader at hæfte ender... det slipper jeg nok ikke for med dette projekt ;o)

Det ser MEGET mere overskueligt ud på den anden side ;o)
Flagrankerne er til vores to nye nevøer, desværre kommet til Verden ALT for tidligt i uge 26+
- Flagrankerne er sendt, så de kan pynte lidt på stuen på neonatalafdelingen på Rigshospitalet. Der kommer de til at bo et godt stykke tid endnu.
Min georgin skal I heller ikke snydes for, den er KÆMPE, faktisk så stor så den var knækket af. Nu ligger den og pynte i en af mine arve-skåle og ser ganske smuk ud.

Rigtig dejlig tirsdag til jer alle
- med det gråvejr er der ingen havearbejde på programmet i dag :o) Så må den jo stå på en lille bitte smule rengøring (HER TRÆNGER) og MEGET krea ;o)

9 kommentarer:

  1. ØJ! - hvor er det flotte farver, du har valgt. Tæppet bliver fantastisk smukt!

    Til forskel for [nok de fleste] andre så har jeg absolut intet(!) imod at hæfte ender...! :-)

    Har for kort tid siden afsluttet et oldemors-tæppe a'la dit, og der ER mange ender... men dem hyggede jeg mig med, mens jeg så Tour de France.

    Jeg skal også i gang med støvsugningen NU(!) Der ligger "krymmel" fra birketræer i hver eneste krog, så... God fornøjelse til os begge! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Flot tæppe - lækre farver.
    Jeg hækler enderne med et stykke når jeg skifter farve, så slipper jeg for at hæfte...
    ku' være en ide for dig også ;0)

    SvarSlet
  3. Bare igang med de ender;-), så skal du se lige pludselig er du igennem.

    Det er super flotte farver, så det bliver helt sikkert flot.

    Smuk geogine, bare den var min!!

    Kram

    Marlene

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig fint ud, og sikke en tilfredshed det giver når man er færdig med sådan et projekt:) Virkelig flotte farver!

    Har bestemt mig for at nu skal jeg med på hækle bølgen, så skal i 'hækleskole' hos svigermor. Så kan jeg forhåbenligt også fremvise et fint tæppe:)

    Vh Mette

    SvarSlet
  5. Hej Jill ;0)
    Jeg sidder lige og kigger på den finne til fisken.
    Jeg er nød til at hækle den samtidig med at jeg oversætter den for at få det til at give mening.
    Det bliver senere idag, for jeg kan ikke sidde og tælle når Mikkel snakker til mig på samme tid ;0) Imens kan du jo hæfte ender på dine fine 4kanter ;0)

    SvarSlet
  6. Elsker farverne - det bliver et skøøønt tæppe!

    SvarSlet
  7. Jeg kunne ikke finde din mail adr. så du får den her ;0)
    Den er altså også bøvlet,det står ikke helt så man kan forstå det.

    1 : 8 lm
    2 : start i 2. m fra nålen, 6 fm, 3 fm i den sidste lm.
    Nu skal du om på den anden side og ikke hækle tilbage på det samme.
    3 : 6 fm, 1 fm,2 m sammen, 3 fm, 2 m i samme maske, 1 fm, 2 m i samme m, 3 fm, 2 m sammen, 1 fm.
    4 : 1 fm, 2 m sammen, 3 fm, 2 m i samme m, 1 fm, 2 m i samme m, 4 fm, 2 m sammen.
    5 : 7 fm, 2 m i samme maske x 2, 6 fm.
    Afslut
    Nu skulle du gerne have en finne i hånden ;0)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle flotte farver! Her må jeg vidst følge med :)

    SvarSlet
  9. Søde Jill, hvor har du altså bare gang i mange fine ting!:)
    Jeg er sikker på, at flagrankerne giver glæde til jeres to små nevøer inde på Riget. Et Stort Tillykke med dem begge to.:)

    Kram og tanker fra
    Mette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...