torsdag den 25. august 2011

Hils på vores nye nabo

 Tirsdag morgen da jeg cyklede hjem, efter at have afleveret børnene, kom jeg forbi vores nabos mark, hvor de har køer gående. På marken lå der en lille nyfødt kalv, stadig våd og meget usikker på benene - en HELT fantastisk oplevelse.

I dag har vi været henne og hilse på den nye nabo, vi havde æbler med til dem - så jo, vi kunne godt få opmærksomhed :o)
Under aftensmaden har vi siddet og snakket lidt om navn til den lille ny, jeg tror nok at vi er blevet enige om at han må være en Godtfred :o)
 Godtfred og hans mor,  far tyr havde derimod  ikke meget tid til fotocharme... han spiste, ud fra billedet at dømme tror jeg godt vi kan konkludere, at far tyr GODT kan lide æbler
Jeg tror ikke der er mange af os her hjemme der ikke er dybt forelsket i vores nye nabo, og heldigvis er han en nysgerrig lille en, så mon ikke det bliver til mange hyggelige stunder henne hos ham??? Victor har sagt at han skal hen med æbler igen i morgen, gad godt vide om den MEGET dyregalde lille fyr kunne finde på at flytte ind hos dem :o)

Dejligt vejr til at besøge Godtfred, det er helt sikker Fru Hygges skyld hun har nemlig fødselsdag i dag
Stort TILLYKKE Mette

5 kommentarer:

  1. Hej Jill
    Sikke en lille dejlig nabo ... Desværre varer det jo ikke længe med de dyrebørn ... Men hvis i forkæler ham som i gør kan det jo være han bliver en stor flink fætter ....
    Super fint navn i har gi'et ham
    Kram

    SvarSlet
  2. Hej Jill,

    Tak for adressen. Lupinfrø ligger nu pakket og klar til postkassen, så du har dem evt. allerede i morgen!

    OBS! Som aftalt, har jeg slettet din kommentar med adressen. ;-)

    Skønne køer og en nuttet kalv, lille Godtfred. Håber ikke han havner på middagsbordet(!!!)

    Rigtig god weekend ☼

    SvarSlet
  3. Skøn ny nabo - og skønne skønne billeder. God weekend :-)

    SvarSlet
  4. Her går der også køer på marken i baghaven...
    en af dem udstyret med bjælde, som dog til tider kan være ret irriterende - feks om natten - vi sover med åbent vindue ;0)

    SvarSlet
  5. Åh sikke en nuttet lille fyr :0) Og altid godt med lidt lokkemad - smiler..

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...