mandag den 1. august 2011

Dejlig byttehandel

Da Fru Hygge begyndte at reklamere for sine flotte stempelkande-hætter (som selvfølgelig kan købes i Fru Hygges Butik), var jeg ikke sen til at spørge om vi skulle lave en byttehandel... har noget som jeg er sikker på vil falde i hendes smag :o)
Fru Hygges stempelkande-hætte faldt i hver tilfald i min smag, hun skrev det sødeste kort til mig, hvor hun også skrev at hun håbede den passede i farverne.
Kæreste Mette, den er som skabt til mit køkken, terrasse og alle de steder den skal bruges.
Tænk sig et menneske man aldrig har snakket med, mødt og som aldrig har været på besøg, formår at matche min smag SÅ godt... jeg er imponeret og meget GLAD.


Nu venter jeg lidt på, at det skal blive gråvejrsdag, så jeg kan få kreeret MIN ting til Mette... jeg kommer desværre stort set ikke indenfor, når vejret viser sig fra den gode og varme side, det mærkes også på bloggen, kan slet ikke nå at følge med i, hvad I alle foretager jer :(

Og så billeder fra en værdig Weekend afslutning.... en weekend som endnu en gang har stået i havens tegn ;o)

Med sådan et bålsted, bliver man simpelthen for doven til at sidde og holde en snobrødspind :o) Jeg kan se på brødene at det bliver panini næste gang vi skal lave bålmad.
Når ikke man skal sidde med en snobrødspind, er der tid til at drage omsorg for vores feriegæst, Oscar Hund. Det kan godt skabe lidt forvirring når man både har en Oscar dreng og en Oscar hund ;o)

Rigtig god dag til jer alle der ude.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig at Fru hygge er så sød. Er spænd på hvad hun får i bytte.

    Skønt bålsted i har. Hvis I får fat i en gammel vaskemaskine er trumlen super til at lave bålmad på, det passer med en gryde overni. Kræver måske et billede og lidt mere forklaring. Det må jeg vist gøre noget ved.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Ikke så tosset en ting at få i bytte. Skøn farve ! :-)

    SvarSlet
  3. Havearbejde, bålmad og en feriegæst- det lyder dælme hyggeligt:)
    Hvad går du og "nusser" med ude i din have?.. Jeg har fået lavet små basilikum planter, som nu står i krukker rundt omkring i haven. Det er også blevet til en hel del marieklokke:) kender du til Marieklokke planten?
    Det lyder godt, at kaffehætten passer ind hjemme hos jer;)
    Mange stooore kram fra
    Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin - måske skulle man aflægge Mettes lille butik et besøg - denne model er unægtelig noget pænere end den neopren udagve jeg har ;0)
    Det ser super hyggeligt ud med jeres bålpads - vi har også planer om at få lavet en på gården.. Hmm egentlig rigeligt med projekter, men dette snakker ungerne rigtig meget om.. Forresten jeres staiv - er det et I har købt eller har din handy mand nu været igang igen ;0)
    Tak for din altid søde hilsener på min blog og tak for tippet med lupinerne - er vild med lupiner! Må lige forbi den blog ;0)
    Ha' en fatastisk dag..
    Kram herfra

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...