torsdag den 14. juli 2011

TA DA, hvad vi fik weekenden til at gå med.

Det var egentlig slet ikke meningen, at der skulle knokles - det meste på vores sidste TO DO stod på feriehygge, men søndag havde vi lavet en aftale med nogle af vores gode venner.
Han er en super kreativ "træ-mand" og hun er fænomenal i en have ( det er hende der har fundet på det med plasticbøtterne i drivhuset)
Dagens program stod på sørøverhule og havehygge, og jeg skal lige love for at der blev knoklet 2+2 gav 5++++, hold op vi nåede meget - derfor bliver jeg også nødt til at komme med dette TA DA indlæg, selv om det ikke var på TO DO ;o)

En sørøverhule bliver til
Den er ikke færdig endnu, I skal nok få opdatering - ungerne er vilde med deres nye hytte, hvis ikke det havde været for det manglende tag, så havde de nok taget en overnatning i den ;o)

Og så billeder fra haveprojektet... og det der gjorde, at vi kom lidt senere i sommerhus, kunne nemlig ikke få stoppet igen, ikke før jeg havde fået afsluttet det vi var i gang med.

 

Der er blevet flyttet en del rundt i haven, så jeg kan ikke lade være med at glæde mig en lille smule over regnen, det havde dog ikke behøvet være SÅ meget regn.
Jeg er spændt på at se, om det hele har overlevet, når vi kommer hjem.
Det der før var mine absolutte hadebede, er nu blevet mine yndlingsbede, jeg er så jublende glad, ikke mindst for at Sanne gad hjælpe mig rigtig godt i gang ;o)

Nu holder vi ferie 400% og der står ikke have, vasketøj, malerarbejde eller noget andet end hygge og afslapning på vores TO DO :o)

6 kommentarer:

  1. Flot hus i træet...måske en ny kreahule ;-))
    Har du forresten modtaget min mail med adresseoplysninger (ang. Giveaway?) Det er ikke for, at jeg vil jage med dig, men er lidt spændt på om den måske er gået forkert, da jeg har haft lidt problemer med mit mailsystem..
    Rigtig god ferie...sommersmil fra Gitte

    SvarSlet
  2. Hvor er det SEJT! Sikke en fed sørøverhule! Heldige børn!! :)

    SvarSlet
  3. Sej hule i toppen af træet. kan godt forstå der er nogle unger der er vilde.

    SvarSlet
  4. Øj øj hvor det ser fint ud og indbyder til leg i mange timer - heldige unger (og dig der fik hjælp i haven). Fortsat dejlig ferie :-)

    SvarSlet
  5. Wauw, gad godt være barn hos jer. Det er da bare for sejt!
    Og jeg kan godt forstå du er blevet glad for bedene i haven - det var en dejlig forandring. Er selv helt vild med natursten i haven (men det er jeg næsten også nødt til, her i stenenes land :-)
    Hav en rigtig dejlig ferie i sommerhuset.

    SvarSlet
  6. Hold nu op!! Og du siger vi kokler ;0) Nu er det vist jer der skal klappe jer selv på skulderen - det er da blevet for godt.. Og altid super med en hjælpende hånd.
    Så er I vist i den grad klar til råhygge i sommerhuset :0)
    Kram herfra

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...