fredag den 8. juli 2011

Så er der fundet 3 vindere

Med hjælp fra Clara og hendes veninde... måtte holde dem vågen for at de kunne hjælpe :o)

De heldige vindere er:
97: Tina Westergaard med bloggen: Tinas blog - Tina får lov til at være 1. vælger på de 2 PIP Studio punge.

133: Pimp me up med bloggen Pimp me up - on detour

115: Gitte med bloggen: Rav & Krat

Vil I sende mig jeres adresse på min mail: demselv@profibermail.dk 
- så skal jeg fluks sørge for at Post Danmark får lidt at løbe med ;o)

Der var i alt 159 lodder - jeg har læst hver en kommentar i har lagt, desværre har jeg endnu ikke været rundt og kigge hos jer alle, men bare vent, jeg skal nok komme forbi :o)

Tak fordi I havde lyst til at lege med

5 kommentarer:

  1. Ej hvor vildt jeg har aldrig vundet noget før og så vinder jeg 2 give aways på een dag. Vil meget gerne have den blå pung. Sender dig lige en mail :)

    SvarSlet
  2. Wau, jeg troede heller ikke mine øjne .. Rullede ned flere gange for at læse! Heldige mig, vil det sige jeg er vinder af den røde pung? Det var den jeg bedst kunne li :-) sender en mail i morgen

    SvarSlet
  3. Tillykke til jer alle tre!

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare for vildt, er så GLAD for min fine præmie...TAK
    Tænk at være så heldig.
    Jeg sender en mail...rigtig go' lørdag.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  5. Hej igen - nu skal jeg jo ikke male fanden på væggen eller noget, men bare så du er klar over det, har jeg endnu ikke modtaget min. Har du fået min mail med adresse? Eller er den mon gået tabt i posten? Det ville være så ærgerligt :-)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...