tirsdag den 21. juni 2011

Som tiden dog går!!!

Tænk sig, i dag er det 8 år siden, disse billeder blev taget

Det nederste billede til højre er min lille taske med vores monogram broderet på, en lille ekstra gave fra min svigerinde, som også syede min kjole.

Vi er ikke så gode til at huske dagen, der er nemlig, i mellemtiden, kommet noget andet til, der gør at opmærksomheden er lidt andre steder ved denne her tid. Hvad det er, må du vente med at se til i morgen :o)
I går besluttede jeg mig dog for, at lidt fejring skulle der til - så til morgen blev der hygget med nybagte boller, kaffe og ikke mindst en smuk buket røde og hvide roser ude fra haven - hvem har brug for en buket, når de smukkeste blomster står lige uden for ens dør.... IKKE MIG ;o)

Morgenmadsidyl..... Her vil jeg lige understrege at dette absolut ikke er et hverdagsbillede, normalt sidder der ca. 2-3 børn meget trætte og ofte morgensure, men hvem gider være morgensur, når man kan få boller med Nutella????
Tænk sig, hvad der sker på 8 år!!!!

Rigtig god dag til jer alle

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke fra hele familien på Lerbjergvej,

    Og ih hvor der da hygges, det ser dejligt ud, og du har ret, dine roser i haven fåes ikke bedre.

    Ha´ en rigtig god dag

    Krammer fra mor

    SvarSlet
  2. Rigtig stort og varmt TILLYKKE på dagen.
    ........bare vent, til du kan sige: "for 40 år siden....." :O) SÅ er der sket mange ting og dine 3 børn er garanteret blevet til flere. Sådan er det for mig og f.eks. er søde Fru Hygge min svigerdatter.
    Kh. og god dag Lene.

    SvarSlet
  3. stort tillykke med bryllupsdagen! I ser super flotte ud! Og jeg kan godt forstå børnene smiler, når de får boller med nutella! MMMMMMmmmm!!!

    SvarSlet
  4. KÆMPESTORT tillykke med bronze-bryllupsdagen, skønne Jill & husbond!
    Fantastiske bryllupsbilleder og hyggebilleder med Nutella! ;-)
    Ha' en genial dag!

    Læssevis af kram fra Jane

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne billeder - det ser rigtigt hyggeligt ud (:

    - Kit

    SvarSlet
  6. Ja tiden flyver :0)
    Tillykke med dagen - fantastiske billeder og dejlig morgenstemning - elsker "nutella-billedet" - det ser meget bekendt ud, med nutella til begge øre :0)..
    Og ja, fantastisk selv at kunne tage buketten ind fra haven..
    Ha' en dejlig aften
    KH.

    SvarSlet
  7. Ja hvad der ikke sker på 8 år eller for os 19 år.

    Stort tillykke til Jer og nogle skønne, kønne unger det er blevet til i de 8 år.

    Stort kram Marlene

    SvarSlet
  8. Forsinket tillykke ♥♥

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukke billeder af dig og manden din:) I har den skønneste udtråling, som jeg fornemmer er grundet kærlighed:)Tillykke med 8 års dagen, søde Jill.<3
    Nybagte boller og nutella - mums!... måske jeg må prøve det, næste gang Astrid starter dagen med det forkerte ben ude af sengen!;0)

    Rigtig dejlig aften til hele familien..
    knus og tanker fra Mette

    SvarSlet
  10. Et forsinket men ikke mindre hjerteligt tillykke med dagen. Hvor er det nogle skønne billeder, både nutidens og dem for 8 år siden.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...