mandag den 6. juni 2011

Så er der gang i hæklenålen igen :o)



Så har jeg, efter lang tids pause, fået gang i hæklenålen igen, det er simpelthen ren terapi for mig.

1. projekt er næsten færdig, hvad det bliver til, må du vente med at se. Jeg har en helt bestemt plan  med sagerne, så denne gang skal jeg have det gjort færdig inden jeg påbegynder et nyt hækleprojekt, det er ikke altid jeg er lige god til det ;o)

2. projekt skrider ikke helt så let som cirkelen, her skal jeg bruge en stor firkant, hæklet som mormor firkanter. Jeg har bare SLET ikke fundet fidusen med at skifte garn, syntes ikke det bliver pænt, har ellers en rimelig god bog liggende foran mig med helt udførlig beskrivelse af, hvordan man hækler firkanten, men skiftet, kan jeg som sagt ikke se mig ud af.....

Mon du kan hjælpe mig???
Gerne meget udførligt ;o) Jeg er et røre og gøre barn!!!! 
LÆS:  ikke god til at læse mig frem til, hvordan det gøres:o)

Jeg glæder mig til at vise jer, hvad det skal blive til :o)

Rigtig god aften

2 kommentarer:

  1. når jeg hækler firkanter og skal skifte farve, så den farve jeg er igang med, når den er slut, så lukker jeg den af. Altså ligesom man ville gøre, hvis firkanten er slut.
    Og så starter jeg bare med den nye farve i en af hullerne, hvor stangmaskerne skal være.
    Jeg ved ikke om du kan forstå hvad jeg mener ?
    ellers må jeg prøve at tage billeder af det.

    SvarSlet
  2. Hej Jill

    Tak for din søde kommentar på min blog. Sødt at Busters mor sendte dig over til mig. Dejlig at finde dig også, jeg kan ikke få nok af hæklehistorier. Fed pude, du har gang i her!

    Kh Rikke

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...