lørdag den 18. juni 2011

Jeg har gjort et kup.....Give Away :o)

Som jeg skrev den anden dag, gjorde jeg på én enkelt dag SÅ mange gode kup.... altså jeg betalte for dem :o) Man kan ikke gøre så mange super køb uden at dele det, kan man vel????

Så af den simple årsag, har jeg valgt at I også skal have glæde af min fantastiske dag,
hvad er glæde værd, hvis ikke man kan dele den med andre????

Jeg har disse 3 præmier liggende til 3 heldige vinder, hvor:
1. & 2. præmien er én af de 2 Pip Studio punge - 1. udtrukne vinder får lov til at vælge først!!!
3. præmien er 2 små, søde kurve fra Handed By.

Håber du har lyst til at deltage


Du kan deltage med:

1 lod - ved at lægge en kommentar på dette indlæg
2 lodder - kommentar + blive fast læser (hvis ikke du er det i forvejen)
3 lodder - kommentar + fast læser + link på din blog til min Give Away

Jeg trækker lod Fredag d. 8. juli.....
Det er nemlig den dag hele familien går på ferie
:o) :o) :o) :o)

71 kommentarer:

  1. Her skal jeg bare være med, og egentlig vil jeg helst ikke linke, for hvis nu ingen andre ved noget om det så vinder jeg jo!!!

    Nå.... ok..... jeg linker også.

    Hele 3 store lodder til mig!!!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. 3 lodder til mig tak, for sikke overlækre præmier du der udlodder :-)
    Smider fluks et link på min blog, så andre kan finde vejen og få chancen for at vinde.

    Ha' en skøn weekend og god ferie (fra d. 8. juli, altså! ;-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  3. Skjønne premier.
    Jeg tar 2 lodd.
    God helg!

    SvarSlet
  4. Jamen altså :) jeg skal da også være med 3 lodder til mig og når jeg nu vinder så vil jeg helst have den blå :)) jeg kan ikke finde ud af at linke med billed endnu, så håber det er ok at jeg linker uden billed under titlen give away.

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 3 lodder..

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 2 lodder, og håber jeg er heldig

    SvarSlet
  7. Hejsa

    jeg er med på to lodder hvis det gælder for en fast læser, spændende sager.
    Der skal jo ikke så meget til at gøre os kvinder glade..
    KH Louise

    SvarSlet
  8. jamen altså, jeg har da helt sikkert lyst til at være med :D 3 lodder til mig tak!!

    SvarSlet
  9. Her vil jeg gerne vinde:0)... tre lodder til mig, søde Jill!

    SvarSlet
  10. ingen tvivl ...3 lodder til mig :)...
    du er nu rigtig sød at vil dele :)
    kram ♥

    SvarSlet
  11. Hej.. Sikke lækre gaver.. Vil gerne deltage med 2 lod...:0)
    KH iben

    SvarSlet
  12. Hvor dejligt du vil dele ud af dine kup:) Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  13. Ihhh det er så skønt med en dejlig dag - og nu der jo ikke længe til i har ferie :-) Dejlig give away, jeg vil gerne deltage emd 3 lodder - og har linket til det på min blog :-)

    Hilsen fra Frk.Munk

    SvarSlet
  14. Fine sager .... med på 3 lodder ;0)
    Go' sommer ♥♥

    SvarSlet
  15. Smukke ting vi kan vinde... 2 lodder til mig... :o)

    SvarSlet
  16. Hej Jill
    Jeg prøver lykken med 3 lodder :0)
    KH.

    SvarSlet
  17. Jeg skal da også være med, og helt sikkert med 3 lodder

    Kæmpe kram fra mor

    SvarSlet
  18. Hej Jill
    Jeg vil vildt gerne vinde én af de tre skønne præmier og smidder da straks 3 lodder :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  19. Helt klart 3 lodder til mig, tak :O)
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med 1 enkelt lod :)

    Knus Tina

    SvarSlet
  21. Sikke fine Giwe Away :) Krydser fingre!

    3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  22. 2 lodder på meg, linker i bloggen min

    SvarSlet
  23. Skønne ting, så er da nød til at smide 3 lodder i puljen.
    Tillykke med de 8 år :-)

    SvarSlet
  24. Hvor er det dejligt du vil dele med os herude - 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  25. Hejsa

    Skøøøøn blog, kom lige forbi:-) Jeg er gerne med på 3 lodder. Glæder mig til at følge med.

    Solskinshilsen Tinitten

    Kig ind til min Give Away, hvis du vil:-)

    http://tinittens-tumlerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod...de er helt fantastiske de pip punge...dejlig blog..jeg kigger ofte forbi. KH Hanne

    SvarSlet
  27. Wauu, nogle fine ting. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Jeg glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  28. Hei! Jeg vil gjerne være med på med alle lodd. Håper det er i orden jeg har linket til Facebook? Bildet blei litt stort for bloggen min, dessverre. Men har gitt deg en god omtale på profilsida mi istedenfor. Klem!

    SvarSlet
  29. Hvor er det nogle skønne ting. Jeg er med på 3 lodder :o)
    Mvh. Lena

    SvarSlet
  30. Sikke fine fine sager...Jeg skal da klart være med og smider fluks 2 lodder i puljen...;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  31. Nej hvor dejligt. Jeg vil maksimere mine chancer og smide 3 lodder i puljem. Skønt at du deler, håber det bliver med mig. SMIL

    SvarSlet
  32. Jeg skal da være med til de her lækre sager. 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  33. De er vel nok fine, de præmier, de skal nok få det godt hjemme hos mig, hvad enten det bliver :)

    2 lodder

    SvarSlet
  34. Wauw - 3 lodder til mig.-)

    SvarSlet
  35. Deltager med glæde - prøver med 2 lodder og håber på 3 præmien :-D
    God weekend.
    Mille

    SvarSlet
  36. Dejligt med en lækker give away - og en skøn blog som jeg lige har opdaget. Jeg er med på 3 lodder. (Kig måske ind hos mig - jeg har også en give away i gang - undskyld spam!!)

    Kh Maria

    SvarSlet
  37. Wauv en lækker give-away. Deltager med 3 store lodder :)

    SvarSlet
  38. Vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  39. Sikke en fin giveaway, jeg vil gerne deltage med 3 lodder! :D

    SvarSlet
  40. nej hvor de er fine, 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  41. Hvor er de fine:) vil gerne deltage med 3 lodder:)

    Kig evt. forbi min blog, jeg har også en give away kørende.

    SvarSlet
  42. Sikke dejligt at du sådan deler ud af dine kup. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  43. Ih, hvor er de fine :) Ville gerne eje en af dem :)
    Jeg er med på 2 lodder :)

    Rebecca SMC
    rebeccasofie@hotmail.com
    rebeccasofiemester.blogspot.com

    SvarSlet
  44. Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  45. Jeg snupper 2 lodder...tak ;-) Flotte ting...
    SommerSMIL fra Gitte

    SvarSlet
  46. Jeg er med på 3 lodder ;0) Og måske har du lyst til at deltage i min give away. Mvh Dorthe

    SvarSlet
  47. Hej 2 lodder til mig.... super side du har.
    mvh Louise

    SvarSlet
  48. I really like, I hope for the best.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  49. wow! wow!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    3 lodder
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  50. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlet
  51. Jeg er med på 2 lodder.

    nu har jeg endelig fået lavet min hjemmeside med blog og fundet ud af hvordan jeg melder mig som fast læser.

    inspirerende blog du har.

    :o) Linda
    www.boldreel.com

    SvarSlet
  52. Er med på tre lodder...sådan lige i sidste øjeblik ;-)

    SvarSlet
  53. Åh jeg kan lige nå at være med, med 2 lodder.

    Og rigtig god ferie til dig og familien :-)

    Lene

    SvarSlet
  54. Haps, jeg når lige på falderebet at snuppe 3 lodder - heldigt! :-) Har lånt dit billede til at linke fra min blog.

    Pst Pst og ps. jeg holder også give away!

    SvarSlet
  55. Åhhh hvor skønt -lad mig være med:)
    God sommer;)
    Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Skøn give-away - jeg kan vist lige nå det på falderebet. To lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  57. EJ, for dælen, Jill! Jeg har sgu glemt at melde mig til!! BIG MISTAKE!! :-S
    Men bedre sent end aldrig!
    Det kan vist ikke betale sig at linke nu, så jeg nøjes med 2 lodder i denne omgang!

    Ha' en helt fantastisk dag!
    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet
  58. Jeg kan vist lige nå det :) 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  59. Jeg vil gerne deltage med to lodder:-)

    SvarSlet
  60. Faldt lge over din blog, den er rigtig fin.
    Så kan jeg jo også lige deltage her :O)

    2 lodder til mig :O)

    Mvh Julia

    SvarSlet
  61. Deltager med tre lodder, hvis jeg kan nå det :)

    SvarSlet
  62. Jeg slenger meg på i siste stund ,klem Marit.

    SvarSlet
  63. Hvor er de fine - jeg smider 2 lodder i bunken....

    SvarSlet
  64. Jeg kan vist lige nå det.
    3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  65. Jeg ved ikke om jeg kan nå:-) Men jeg prøver - 2 lodder tak:-)

    SvarSlet
  66. Uh, håber jeg når det også.. 3 styks lodder til mig tak :)

    http://evamab.blogspot.com/p/give-aways.html

    SvarSlet
  67. Hej,
    Er gerne med på 2 lodder(kommentar+fast læser)

    Hilsen fra
    Sanne

    SvarSlet
  68. ....ha ha, kan nu svagt se i den gule skrift, at den for længst skulle være afsluttet;)

    SvarSlet
  69. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  70. Super Give Away :-)
    2 lodder til mig, tak
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  71. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...