fredag den 24. juni 2011

Ikke meget TA DA - men lidt mere TO DO til næste uge

Der er desværre ikke sket ret meget på min TO DO i denne uge.... altså ingen TA DA.

Lidt er der sket alligevel vi har nået at holde lidt bryllupsdagshygge og så har vi gået og gjort klar til Victors 7 års fødselsdag.
Huset er, selvom det bærer lidt præg af gæster i går, stadig gjort rent fra anden til anden, og det er kæmpe fedt :o). Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft energi til at få ordnet alle rum på én gang.
Mit bryggers har jeg også formået at holde pænt efter sidste fredag :o)
Der er blevet lagt 2 par bukser op samt en nederdel til gode venner og så har jeg hjulpet en god veninde med en makeover på nyindkøbte loppesager, håber hun sender billede af vores resultat, for det blev så fint :o)
Jeg er ret sikker på at denne gode TODO leg har været med til at give mig den positive energi der skulle til, for at komme i gang.

Jeg er selvfølgelig med næste uge igen, dels med denne TO-DO - der ud over skal jeg i gang her


Rigtig god arbejdslyst til jer alle TD-DO TA-DA tøser - jeg glæder mig til at se jeres TA-DA når jeg nu ikke kan diske op med noget selv ;o)

Er du i tvivl om, hvad dette indlæg handler om, så kan du læse meget mere inde hos Westmose

4 kommentarer:

  1. Det var kjøkkenhagen sin det ,så mye godt da gitt.
    God helg , Marit.

    SvarSlet
  2. Lyder godt, at det har givet dig en masse positiv energi til at klø på i næste uge :-) Hvor ser der hyggeligt ud hos jer.

    God aften kh. Mette

    SvarSlet
  3. Du har da meget at være stolt af.

    Bare det at få hele huset rent på en gang, gæster, holde fødselsdag - synes sørme godt du kan skrive TA-DA!!

    God weekend

    Marlene

    SvarSlet
  4. Ja jeg mener også du kan skrive ta-da med alt det du har ordnet. glæder mig til at se køkkenhave og blomster næste uge.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...