fredag den 17. juni 2011

Et lille spark til at komme i gang med TO-DO listen

Mette med Bloggen Westmose er kommet på en genial ide, intet mindre!!!!! Hvad den ide går ud på, kan du læse på hendes indlæg TO DO - TA DA, alene det lille ordspil giver mig helt energi til at komme i gang.

Efter at jeg har gået sygemeldt, er der godt nok ikke længere noget her der hedder TO DO, det forpligter ligesom meget mere end det jeg nu har døbt min liste, nemlig min ØNSKESEDDEL!!! Det giver mig lyst til at få lavet noget af det, hvor i mod det andet TO DO kan give mig helt ondt i maven, men nuvel ØNSKESEDDEL - TA DA, det spiller da slet ikke - det gør TO DO - TA DA der i mod og alene det gør, at jeg fluks har døbt en lille bitte liste om til TO DO ;o)

Det er jo fredag i dag og dermed Oscars fridag. Da jeg helt sikker skal deltage i den fantastiske blogleg Mette har SKABT, ja, så tænkte jeg at dagen i dag skulle gå med en ordentlig gang oprydning, så jeg kunne overskue hvilke TO DO-projekt, jeg skal kaste mig i lag med den kommende uge.

Det så sådan ud:

Ikke alle har deltaget med lige stor entusiasme. Godt nogle har, for som I sikkert kan se, så var det ikke for sjovt at vi skulle i gang med oprydning og vasketøj :o)

Og så vil jeg præsentere jer for den kommende uges TO DO:
(faktisk så har manden min fået lov til at bestemme det ene projekt og jeg det andet)

Skabet her, som er en del af vores større entre-projekt, skal grundes, males, have lister på og så skal der selvfølgelig tapet på!!! Tapetet er bestilt, det gjorde jeg i går efter at være blevet inspireret ;o). Hvis du er i tvivl om, hvad det er for et projekt jeg taler om, så se kan du se før-billederne her

Mit andet TO-DO TA-DA projekt er en, efterhånden meget dårlig samvittighed overfor Clara, vi har nemlig haft gang i et større tøseprojek - NU skal det afsluttes, for Clara har som skrevet i det tidligere indlæg, jo gjort en del af arbejdet, så det skylder jeg hende vidst efterhånden.

Skal du være med i hjælp til selvhjælp, spark bag i, bloglegen ????? Så besøg Westmose, og læg din kommentar.

9 kommentarer:

  1. Åh den lille mand, som han dog knokler, forstår næsten ikke han er så vild med fredagsfri.
    Westmoses forslag lyder som et spændende projekt - så rigtig god fornøjelse.
    Kan i ha´ en rigtig god weekend - som jeg hørte det igår, så er rammerne lagt til det.

    Kæmpe krammer til jer alle 5,6,7,8 eller hvor mange der efterhånden er på paracellen, fra bedstemor

    SvarSlet
  2. Jeg har også fået næsten en ting væk fra min to do liste.

    Mit bed i haven!! Kunne snart ikke se blomster for bare ukrudt, nu er det næsten nået igennem så med en times arbejde imorgen igen er der håb.

    To do i morgen er at få købt nyt køleskab, det gamle kan ikke mere - åh kunne man bare svinge staven og det stod der.

    Rigtig god weekend til alle mand og kaniner, hund osv.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare godt det her....det er jo nærmest en hel lavine - først oprydning og manden der er inde over - så godt :-) Jeg glæder mig til at se de færdige resultater.

    Jeg fik lige liv i min drøm om at male vores trappe hvid, da jeg så dit indlæg....:-)

    Tak fordi du vil lege med.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Super god plan - og hvor er han koncentreret den lille mand. Jeg glæder mig til at se resultatet af anstrengelserne med skabsdøren.
    God Weekend.

    SvarSlet
  5. Dejlig med en gang oprydning og du har jo en dygtig hjælper, glæder mig til at skabet og fint tapet.

    SvarSlet
  6. Tak for jeres opmuntrende kommentar... det er altså ikke for at prale, men min lille fyr på 4 har også lært at sortere vasketøjet, han bliver sådan en god mand, hvis jeg altså nænner at gå af med ham ;o)

    SvarSlet
  7. Hihi...sejt at den lille på 4 har lært at sortere vasketøjet...ja, det bliver nok spørgsmålet om du nænner at gå af med ham:)
    Spændende projekter, som jeg glæder mig til at følge op på på torsdag. Det var meningen jeg også ville deltage i TO-DO legen, men måske jeg først springer på vognen i næste uge:)
    Tak for tippet om stoffet. Har faktisk allerede noget af det liggende, men til den pris, kan det da godt være, man skal have fat i noget mere:)

    SvarSlet
  8. Uh hvor spændende.. Ja vores TO-DO liste er jo som bekendt mega lang! Og så har jeg selv en lidt mindre to-do eller måske mere en ønskeseddel med diverse kreative projekter, som jeg håber at finde tid til - ideerne har jeg ihvertfald rigeligt af ;0)
    Hmm måske skulle jeg hoppe med på vognen med min ønskeseddel - tænke tænke tænke ( som Peter Plys villa have sagt det )..
    Hov forresten jeg er lige lidt nysgerrig - hvordan går det egentlig med den tilløbende kanin? Det var et sødt indlæg - smiler. Jeg synes du havde stor tålmodighed sådan at vente på at få indfanget krabaten ;0)
    Vi regner også med at der flytter en lille pelset model ind her i løbet af sommeren - meen regner nu ikke lige med at skule fange den selv ;0)
    God søndag..
    KH.

    SvarSlet
  9. Jeg elllsker bare forvandlingen af entreen, synes det er så spændende at følge hele projektet fra start til slut. Skal helt sikkert følge med, og få set det sidste med skabslågen.
    Håber at se et efter-billede af entreen.

    Gitte :)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...