onsdag den 15. juni 2011

En smukke gave til mig :o)

For et stykke tid siden, deltog jeg i en konkurrence hos Fru Hygge i hendes Butik

Jeg skrev et lille digt om Fru Hygges Butik

Ta' et kig i "Fru Hygges Butik"
Alt er hjemmegjort, du får det for en slik
Der er altid "kræs" på hendes hylde
I skal bare i jeres kurve fylde

"Fru Hygge" kreerer og finder på sager
Mon ikke du finder en masser der behager
Sommer, Vinter, Påske og Jul
Hvad skal vi vælge, måske en kær lille fugl

"Fru Hygge" hun hygger og kræser om pakken
En fin lille hilsen, jo, der er noget om snakken
Farvel og kram - På gensyn min Ven
Håber at se dig herinde snart igen

Og blev dermed den heldige vinder af denne smukke gave
Inklusiv ekstra overraskelser, en lille pose med frø så jeg kan så mine egne Mamelukærmer,  min absolut yndlingsblomst, da den minder mig rigtig meget om min bedstefars have. En pose med skønne knapper og dejlige bolcher.... som jeg egentlig nok burde dele med familien... men nej, dem sidder jeg og nyder helt for mig selv alt imens jeg skriver :) 
uhmmmm de er gode Søde Mette :)
Uglen på billedet er det sødeste kort jeg længe har fået, det skal helt sikkert have en speciel plads, for ikke nok med at der var en sød tekst, uglen er da også helt fantastisk.

1000 tak for den smukke og dejlige gave Mette, den har gjort mig så glad og har mindet mig om, at selv om man ikke aner, hvordan personen på "Bloggen" ser ud... sådan rigtigt, og man ikke ved, hvordan personen snakker, griner m.m. Så er det alligevel en person man kender rigtig godt og holder rigtig meget af, sådan har jeg det med rigtig mange af jer her inde 
Tak for det

5 kommentarer:

  1. Hvor har du været heldig.

    Super sødt vers, sikke du kan.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  2. Nøjhhh hvor er du heldig, glæder mig til at se den irl.

    Men det er også et rigtig flot digt du har fået skrevet, tror du måske har arvet en poetisk årer fra din bedstefar.

    Krammer fra mor

    SvarSlet
  3. Sikke et fint digt. Og lækre sager du har modtaget:)
    Og tusind tak for de fine ord om min blog - de varmer helt ind til det inderste. Den slags kan man læse MANGE gange og blive lige glad hver gang, så tusind tak for det:)
    Jeg kender godt det med at der er alt for mange lækre blogs at følge og alt for lidt tid - jeg får heller ikke kommenteret nok rundt omkring, men prøver at følge med hvor jeg kan og lægge en kommentar i ny og næ. Ofte er det jo bare rart at vide, at folk rent faktisk følger med. Så behøver de ikke kommentere hele tiden:)

    SvarSlet
  4. ØJ, sikken et ualmindeligt skønt digt, søde Jill! Du har da VIRKELIG ordet i din magt (hvilket jeg jo egentlig godt vidste fra de mange fantastiske beskeder jeg har fået fra dig i tidens løb!)
    Kan godt forstå at du er glad for den fine gevinst - masser af skønne ting som - så vidt jeg kender dig - passer LIGE til dig! :-)

    Ha' en helt fantastisk torsdag, dejlige Jill!!
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet
  5. Jeg VED, at det varmede Mette rigtig meget med det fine digt.
    Jeg kan supplere med, at hun er en rigtig dejlig pige, en super hustru, en kærlig og omsorgsfuld mor og ikke mindst en fantastisk svigerdatter.

    Det er faktisk hendes skyld, at jeg er blevet blogger. Hun syntes, jeg havde meget at gi´ af og "punkede" mig, indtil jeg hoppede på vognen. :O)
    Rigtig god dag til dig og dine.
    Kh. Lene.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...