torsdag den 16. juni 2011

En heldig dag lidt ud over det sædvanlige

 Som skrevet en heldig dag lidt ud over det sædvanlige - en dag, hvor jeg gjorde det ene kup efter det andet...... I Like - sådan en dag havde jeg i går :o)

1. stop - Outlet hos Green House i Ikast med fede jeans til kr. 50,00 (godt nok med små skønhedsfejl, men mange der kan fikses på en symaskine) Bluser, tynika og skjorter til kr. 50,00 - toppe til kr. 25,00


2. stop - outletbutik med varer fra Pip Studio og Handed By - billedet taler vidst for sig selv. Thekanden var uden låg, til gengæld kostede den kun kr. 50,00 og smukkere vase fås næsten ikke til mine roser og pæoner.



Taske fra pip Studio og lækre kurve fra Handed By inkl. en taske til min cykel der præcis passer i min cykelkurv.

3. stop - i vores lokale lækre børnetøjsbutik minus 50% i hele butikken - her fik jeg Rap sandaler til Oscar i lækker brun Angulus stil.... det bliver nok det sidste par jeg får lokket ham i :(

4. stop - handle i vores lokal Fakta. Her havde de lækre bluser, leggins og kjoler i frække farver og striber til kr. 20,00 også lige til at overkomme. Har haft købt en enkelt for at tjekke kvaliteten, de er super gode (altså til brug i børnehave, skole m.m. hvor chancerne for pletter er forholdsvis stor, det bliver sikkert ikke arvetøj!!!) 


Og sidst men absolut ikke mindst, som jeg skrev i mit indlæg i går, min gave fra den aller kæreste Fru Hygge.

Set med en kvindes øjne, så tror jeg faktisk ikke jeg kunne have ønsket mig en meget bedre dag :o)

Jeg tager selvfølgelig ikke på sådan en outlet dag uden at tænke på alle jer kære bloggere, så der er selvfølgelig en Give Away i støbeskeen ;o)

5 kommentarer:

  1. De er simpelthen så skønne de tasker - wow... :)

    SvarSlet
  2. Heldige dig....intet mindre, sådan :O)
    Knus Lene.

    SvarSlet
  3. wow nogle lækre ting. MUMS!!!

    SvarSlet
  4. Kære Jill
    Får pokker alle de lækre sager ... Man kan blive helt høj af at være så heldig  -så forstår man bedre hvorfor der ikke var tid til blogtræf
    Kram 
    Ps. Glæder mig til at se hvad du finder på med give away

    SvarSlet
  5. Åh hvor har du bare gjort nogle gode kup! - Det har helt sikkert været en rigtig dejlig pige/kvinde dag:-)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...