lørdag den 28. maj 2011

samlermani... mig????? Niks!!!!

Jeg har nu været i gang med mit syværelse de sidste 2-3 dage, det har været lidt langhåret at komme igennem, men til gengæld er der ikke en kasse, kurv, skuffe jeg ikke har været i og sorteret og smidt ud - det er helt vildt så meget plads det giver, især når man har haft de samme ting 3 forskellige steder ;o)

Jeg kom til at kigge mine skuffer igennem efter oprydningen, og det står nu helt klart for mig - jeg lider bestemt ikke af samlermani...... men jeg har været en overordentlig god kunde ved STOF og STIL :o)



Det er meeeeget lang tid siden, jeg sidst har købt stof m.m., jeg har også sat mig for at jeg ikke skal have investeret i noget, før der er tømt lidt ud på lageret, jeg har allerede en masse planer med meget af det ;o)

Har du også en lille indre samler i dig????

8 kommentarer:

  1. Ja, absolut - men det er ikke kun samlermani, dte er også guld man kan være kreativ med...

    SvarSlet
  2. haha JA :)
    Sikke fint dine ting er kommet til at ligge i orden :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Der skal være lidt i skabe og skuffer for at kunne lave noget når lysten lige kommer; men som dig har jeg også en ambition om at arbejde mig igennem lageret - ikke til det er helt tomt, men til jeg har bedre samvittighed ved at købe nyt. Det går ikke så godt med at lade stoffer blive i butikken, for i går kom der lige nogle ekstra reststykker med hjem - men de kostede jo igenting ;o)
    Imponerende samling knapper og bånd du har dig - og så er jeg spændt på at se hvad du har af planer for dit lager.
    God weekend. Jane

    SvarSlet
  4. Ja vi ska' da nødigt gå ned på udstyr og materialer så lidt samler er man vel altid ;0)

    SvarSlet
  5. Hvid tråd tror jeg heller ikke du kommer til at mangler de næste par uger ;-).

    Åh hvor jeg kender det, har også fået ryddet godt op, men mangler stadig et par skuffer, og det irriterer mig hver gang jeg trækker dem ud.

    Hvor har du meget godt i gemmerne, kan godt forstå du har fået nye ideer, det ville jeg også få hvis jeg havde alle de spændende ting.

    Kram og god lørdag

    Marlene

    SvarSlet
  6. Kære Tøser
    1000 tak for jeres opløftende ord, nu har jeg slet ikke dårlig samvittighed ;o) og nej, hvem vil da gå ned på udstyr... ikke mig.
    Rigtig god lørdag aften til jer alle.

    Kram Jill

    SvarSlet
  7. godmorgen Jill

    Bare lige hurtigt ....er jo på vej ud af døren :)....
    sikke et fint lille lager :) :) :) ....

    så sku' fejlen med Elsemaries giveaway været rettet :)

    ærgeligt du ikke har meldt dig til blogtræf- ville bare gerne hilse på...

    kram♥

    SvarSlet
  8. Naaaj - samler? Hvem? Mig? Nå ja, så måske en liiillle smule...

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...