mandag den 30. maj 2011

Så er jeg flyttet ind

Som jeg skrev i sidste indlæg, så har flytningen på grund af grovsortering m.m. taget lidt længere tid end jeg lige havde regnet med, men det er OK, for jeg er bare SÅ glad for det færdige resultat.

Da vi alligevel var i gang med entreen neden under, fik jeg overtalt min kære mand til at tage gangen på 1. salen med... altså mit syrum / krea-rum.
Det er nu malet helt hvidt, bordpladen har også fået en gang maling, og alle tingene er kommet på rette plads - der er vidst ikke andet at sige end "sæt i gang" :o) Og det er lige præcis, hvad dagen i dag skal bruges til, jeg skal BO i mit nye syrum!!!! Og så skal jeg have sat et hak ved et af vores projekter, som nu er færdig :D

Kom med indenfor......



Første projekt bliver indholdet i kurven på gulvet, det er reparations-sager, der efterhånden har ligget meget længe - kender du det der med at man skal have lappet et par af børnenes bukser, når der så endelig er blevet gjort, så er bukserne blevet for små!!! Eller er det bare mig der er lang tid om det??? ;o)
Næste projekt bliver at kreere et eller andet til en Give Away - sådan et nyt rum bliver nødt til at blive indviet med manér.

Hvad skal du lave i dag???

13 kommentarer:

  1. ej hvor fint! jeg ville elske at have så meget bordplads som du har! :)

    SvarSlet
  2. Super lækkert rum du har fået dig der... :o)

    SvarSlet
  3. hvor ser det bare lækkert ud :D

    SvarSlet
  4. Så god smak du har ,det ble kjempefint,,,
    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlet
  5. WOWW . Jill hvor er det flot, glæder mig meget til at det irl.

    Jeg ville også flytte ind med det samme.

    Kram fra mor

    SvarSlet
  6. LÆKKERT!!!! Ville ønske, at jeg også var færdig men mine ombygninger, så jeg også kunne flytte til nye gemakker, meeeen sådan er det ikke. Det ser så super-lækkert og indbydende ud, at du allerede må have krea-kriblen i fingrene....glæder mig til din give-away...jeg melder mig på forskud ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  7. Hvor ser det godt ud - kan godt forstå du har lyst til at blive hængende der :0)
    Jeg glæder mig også til at få mit helt eget rum :0)
    Min plan for i aften - hvis jeg ellers kan løsrive mig herfra ;0) er at få klippet stoffet til puderne til lillepigens værelse - og så synes jeg det lyder MEGET bekendt det med bukser, der mangler lapper - såh måske skulle jeg liige lure på det også :0)
    God aften..

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare lækkert, jeg glæder mig til at komme og krea sammen med dig i de lækre omgivelser ;o)
    Tillykke med dit rum og endnu et færdigt projekt. Og så er det bare at sige...

    SÆT I GANG

    SvarSlet
  9. Hvor er der bare blevet flot. Tillykke med din nye hule. Den emmer af krea-hygge.

    SvarSlet
  10. Tillykke og tak for kigget indenfor - det ser rigtig dejligt og hyggeligt ud - et sted, hvor det er dejligt at opholde sig!! Det er så godt, at have sit eget sted - et sted, hvor man kan fordybe sig.
    Du er heldig at være velsignet med en mand, hvis hænder er "skruet rigtigt på" :-)

    SvarSlet
  11. Forresten... du må gerne tage mig på ordet!!!

    SvarSlet
  12. Det ser super indbydende ud:)...Kan godt forstå, hvis du har lyst til at bruge dagen derinde:)
    Krammer fra Mette i Kalundborg:)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...