fredag den 27. maj 2011

Noget jeg bliver nødt til at dele

Det er ganske enkelt denne meget smukke sang.

Hørte den for nogle år siden til en opvisning med Verdensholdet (gymnastik ;o) og var fuldstændig vild med den.... den gik desværre i glemmebogen inden jeg havde fundet ud af, hvad det var for en sang.

Heldigvis tordnede den ud af mit fjernsyn for ikke så lang tid siden i forbindelse med en Danske Bank-reklame.... nu har jeg fundet ud af, hvad den hedder og har fundet den på Youtube - så nu skal den deles med jer!!!!

Syntes du skal læne dig godt tilbage og bare være til og nyde musikken.... ikke tænke på vasketøj, indkøb, og hvad en husmor ellers måtte have i sit travle hoved - dette skal være dit lille "pusterum" i dag ;o)     
HUSK AT SKRU GODT OP FOR LYDEN



Husk at nyde dagen i dag!!!

3 kommentarer:

  1. hej Jill

    de fleste husmoderlige ting er ved at være gjort...mangler lige at hænge lidt vasketøj op :) radioen kører ... den slukker jeg for...
    har lige hældt en kop te op .... og nu vil jeg ...se om vi har samme smag :)....
    kram ♥

    SvarSlet
  2. hej igen
    Det HAR vi .... den er go´ det var 4.36 uden noget i hånderne ...bare nyde :)♥
    kram og go fredag til dig og dine

    SvarSlet
  3. Tak for et dejligt pusterum, det trængte jeg også til. Dagen har været hård synes jeg, men sådan er nogle dage jo desværre.

    Rigtig god weekend

    Kram Marlene

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...