tirsdag den 3. maj 2011

Ingen klapvogn, hvad så??????

Vi er nu nået dertil i vores liv, hvor børnene ikke længere har behov for en klapvogn :o( 
Vi plejer at bruge klapvognen som "pakkeæsel" til madpakker, kaffe og aaaaalt det andet man skal have med, når vi skal på tur og tro mig, det er ikke lidt.

Sidst vi var i Ikea, faldt jeg heldigvis over denne skønne trolly... eller hvad sådan en nu hedder - og jeg fik lov til at købe den i PINK :o) Jeg er vild med min nye mad-vogn, og det er ungerne faktisk også, nu bliver mor ikke væk, de kan hele tiden spotte den pink taske ;o)

Er den ikke lækker????? :o)
....... altså tasken ;o)

12 kommentarer:

  1. Den er da helt vild skøn din nye vogn:-) Hvor er den fra.En super ide til udflugt m.m
    Kram Else

    SvarSlet
  2. hvor er den cool!! Og god ide :D Her er ungerne stadig i barnevogn/klapvogn, og ja de bliver også læsset godt, især når mor her shopper!!!

    SvarSlet
  3. Den stod jeg og kiggede på i IKEA i går! Og tænkte lige netop at sådan en skal jeg altså have når vi skal på tur. Vi er godt nok kun 3, men med mad, drikke, ekstra trøje og tæppe, så vejer (og fylder) det godt.
    Det er egentlig lidt sjovt - vi købte en til svigermor sidste år (mere neutral i farverne), men hun vil ikke bruge den, for det er kun gamle menneskser der bruger sådan en! Hun er 79 år, så jeg er ikke helt sikker på hvem hun snakker om ;-)

    SvarSlet
  4. Wow! Har faktisk tænkt hvad søren vi dog skulle gøre, når klapvogn tiden er forbi om ikke så længe.. Vi er nemlig også rigtig gode til at fylde den ud med alverdens ting og sager - tænkte på en trækvogn, meen den er jo ikke nær så handy som din model ;0)
    Sådan én må vi da eje - og som Britta skriver pensionisterne vil jo ikke have dem alligevel - måske kan vi skabe en ny trend - smiler :0)
    Ha' en dejlig dag
    KH.

    SvarSlet
  5. Griner :-))) - her i Barcelona har ALLE sådan én. Jeg har dog ikke fået anskaffet mig den, det var ellers planen da vi flyttede herned, men nu skal vi snart hjem... De er jo også super praktiske når der skal handles ind ;-)

    SvarSlet
  6. Kære tøser

    Tak for jeres fantastiske kommentarer, jeg sidder stadig og har kaffen lidt galt i halsen ;o)

    Lad os da starte den nye trend og springe ud af skabet med vores indkøbsrollator, så kan vi garanteret også springe køen over i Fakta ;o)

    Så Sofie: ud og få købt en Barcelona-model ;o)

    SvarSlet
  7. God ide, jeg kan selv huske da vi ikke havde klapvogn mere, det var ikke en rar ting, indtil man også fandt ud af at løse det og fandt andre ting.

    Marlene

    SvarSlet
  8. WOW - so ein ding muss ich auch haben!! :-D Hvor er den bare nice!!
    Håber at der bliver tid til rigtig mange ture med den her i sommeren!
    Og glæder mig til at du kigger forbi i weekenden! :-D
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  9. det må da være løsningen.... super lækker trolley og super lækker model set bagfra :)
    måske den også kan spændes efter cyklen hihi
    kram♥

    SvarSlet
  10. Feeeed løsning, Jill;).... jeg er tosset med farven..Wauw!!
    dejlig dag til dig
    Krammer fra Mette.

    SvarSlet
  11. i like it!!!! Og ser frem til at det bliver min tur med at rulle rundt med sådan en :)

    SvarSlet
  12. Super fin vogn du har fået dig, en sådan rullemarie er jo for alle aldre idag. og hvorfor slæbe når man kan rulle..
    KH Louise
    PS tak for din søde kommentar.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...