onsdag den 25. maj 2011

Imens nogle flytter ind - gør andre sig klar til at flytte ud!!!

Lige om lidt, gør jeg mig klar til at flytte "hjem" - altså flytte tilbage til mit ny-istandsatte og superlækre syværelse (ligge på fordelingsgangen på 1. sal, så ikke helt et værelse :o).

Jeg har de sidste dage, gået og gjort lidt ting klar, det har kriblet i fingrene :o)
Lampen har jeg købt i Ikea, til kr. 29,00 den har fået en omgang spray-maling og en Rie Elise Larsen skærm - Mine kurve er købt i min absolutte favorit-butik Nordhjem, har holdt lidt øje med dem og fik dem ganske billigt ;o) ohhhh, I LIKE - Min ramme som tidligere hang med et paisley-mønstret stof, er nu (næsten) skiftet ud med et stykke patchwork, rammen har også fået ny farve.

Manden i mit liv, har de seneste dage arbejdet på højtryk for at få gjort rummet klar til indflytning. Denne gang er vi nemlig blevet enige om at rummet ikke skulle møbleres før alt var færdigt, det har vi ikke tidligere været så gode til, derfor har lister m.m. også som regel været hængepartier, meeeeeeeen ikke mere - man bliver klogere m,ed alderen ;o)
Jeg glæder mig til at stuen igen bliver stue, der har været mere eller mindre kaotisk.

Apropos alder, jeg læste et indlæg hos hende her angående interessen for fuglelivet i sin have - hun siger at interessen for fuglene stiger i takt med alderen og det har jeg egentlig også haft drillet bedstemor og bedstefar lidt med, men jeg kryber nu til korset og siger at det er SÅ hyggeligt at sidde og følge fuglelivet.......
Er desværre ikke i besiddelse af et super-objektiv som Dorit, men med lidt god markering, kan man da godt se at mine små Gråspurve unger er fløjet fra reden i dag.... kan man ikke???
Nåede ikke at få ungernes lille bitte moder med på billedet, hun sad ellers 4 sekunder inden billedet blev taget og fodrede de små buttede unger.

Så alt imens jeg langsomt flytter tilbage, ja, så er der nogle små fugle der flytter ud :o)

Ha' en rigtig fantastisk dag - jeg vil gøre min fantastisk ved langsomt, at få sorteret og flyttet ind, I skal nok få det færdige resultat at se.

Jeg har stadig til gode at vise mit projekt i drivhuset, men det bliver når det gode vejr vender tilbage :o)

6 kommentarer:

  1. Nøjj Jill - jeg kan både se - og læse - hvor meget du glæder dig til at flytte ind, men jeg er også sikker på resultatet bliver super.
    Dejligt at i igen har fået overskud - så nu tager jeg en tur til Polen (ikke Prag) - og kigger efter lidt krea der kan fylde på dine hylder.
    Knus min skat fra bedstemor

    SvarSlet
  2. åh hvor dejligt. Det er altid skønt med et nyt krearum, fyldt med ny inspiration. Jeg er selv helt forelsket i mit eget, men sidder der alt for sjældent!

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er du heldig, dejligt at kunne få sit næsten helt eget. Her er vi gået på kompromis, Manden har fået et jagtværelse og jeg indretter resten.
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Glæder mig til vi skal krea

    SvarSlet
  5. Nu sagde du godt nok, at jeg ikke måtte kommentere din små gråspurveunger - men jeg gør det alligevel!! ;-)

    Tænk, at være så priviligeret at kunne følge med i fuglenes liv på den måde. Og jeg KAN altså godt se dem ;-)

    Tillykke med, at du flytter ind i dit eget FÆRDIGE rum!

    SvarSlet
  6. Oiii...og tillykke med dit nye krearum, krea-Jill;0) Mon der ryger et par Tilda- ting igennem symaskinen, nu hvor du kan sætte dig godt til rette, i dit nye rum?
    Dejlig weekend til dig.
    krammer fra Mette

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...