onsdag den 18. maj 2011

For alt for lang tid siden....

Modtog jeg denne Award fra en Blogger jeg har meget kær - 1000 tak Mette


Jeg er ikke den hurtigste knallert på havnen, når det gælder sprog (hey, et det var den første ting om mig) derfor startede jeg med at finde ud af, hvad denne Award betyder. 
Den betyder "Den Alsidige Blogger" - og det er nok det jeg er indbegrebet af - min blog er både til det sure, det søde det sjove og det kreative.... altså , hvad der lige falder mig for, når jeg sætter mig til at skrive. 
Som jeg skrev i går, så syntes jeg det er fantastisk, at så mange, til trods for mine "udfald" stadig er med på linjen ;o)


7 ting I ikke ved om mig, den er svær, men nuvel, jeg prøver ;o)

1) Altså ikke nogen ørn til sprog

2) Jeg har altid sådan ca. rigtig mange igangværende projekter, nogen bliver færdige andre gøær IKKE!!!

3) Jeg er skrub hamrende skør, og jeg reklamere gerne med det ;o) Børnene æææælsker det (altså ikke Clara, hun syntes jeg er SÅ pinlig!!!!!)

4) Jeg er, til trods for at jeg for mindre end 1 år siden afskyede heste, begyndt til ridning og jeg er vild med det... også selv om hesten tager fuldstændig pis på mig, og går modsat af, hvad jeg vil - den har desværre fundet ud af at jeg er TOTALT NYBEGYNDER, men jeg skal gi' den, skal jeg.

5) Købte ny overlocker for 1½ måned siden, men har endnu kun fået lavet 1 lille ting på den :( 

6) Jeg elsker fredag kl. 11.55, hvor jeg sammen med Oscar hører P3 Knap en bajer op, den lille skurk kan snart teksten, og vi kan ikke holde weekend uden at have hørt VORES FREDAGS SANG

7) psssssssst, det her er absolut hemmeligt, for jeg er bange for det er tegn på alderdom, men jeg er altså vild med de serier der kører på TV2 Charli, der kan min hjerne liiiiige følge med ;o)
Håber at teksten blev så lille at du ikke kan læse det ;o)

Egentlig skulle jeg give denne award videre til 15 andre bloggere, men jeg fornemmer den har været vidt omkring, jeg vil derfor undlade at sende den videre - samtidig ønsker jeg at denne blog bliver AWARDFRI - en hilsen i ny og næ er mere end rigelig, dem sætter jeg så stor pris på.


4 kommentarer:

  1. Mon vi inden længe ser billeder af sødste Jill -ridende på hensten?.... Det VIL vi... ja vi VIL!!!!;0)
    Jeg er alene hjemme med ungerne - så må hellere tilbage til kødgryderne;0)
    Vi "ses"
    Ha det fantastisk!
    Kæmpe, kæmpe, kæmpe kram fra Mette

    SvarSlet
  2. Jeg kender dig åbenbart godt, men der var dog lidt nyt ;o).

    glææææææder mig til at vi skal krea - fik lige en bestilling mere i dag, og så lige en sengerand og et dynebetræk. Hø - man kan vel et og andet ;o).

    Så glad for din hjælp.

    Knus

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med awarden - den er velfortjent!!

    Sjov beskrivelse af de ting vi ikke vidste om dig, men som vi nu ved;-)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...