søndag den 22. maj 2011

Fantastisk Store Bededag

Vejret har været med os, ingen planlagte ting i kalenderen, ingen haste projekter.... Bare hygge

Vi har nydt det gode vejr i haven, jeg har endelig fået sået og plantet ud i drivhuset, og så har jeg fået installeret noget nyt i drivhuset, rigtig smart, men hvad det er , det må I vente med at se ;o)

Vores Store Bededag i billeder:

Min nye vimpel MED LYS!!!! købt i Netto,  i fantastiske sommerfarver - Hvederne, havde glemt at bede manden min om at sætte dem i ovnen, de var well done hævet ;o) -  Måske du kan skimte en lille kanin-løbegård midt imellem alt det andet skrammel, Store Bededag 2011 blev der, da Bølle, vores kanin på snart 7 år, fik sin første løbegård - Fællesspisning hos rigtig gode venner/naboer, med udsigt lige ned til skov ahhhhhh, så smager Roséen altså ekstra godt - Bålhygge med bæverguf (ristet skumfiduser lagt imellem 2 mariekiks)


Tøsehygge og lanterne-pyntning - Se hvor fint de skinner i vores kirsebærtræ :o)
Fællesspisning hos os - Salaten og radiserne er egen avl :D - Nye kartofler kogt ca. 10 min. blandet med olivenolie, salt, hakket hvidløg og frisk oregano, bagt i ovnen til de  bliver flotte gyldne - Grøntsager klar til at blive grillet, aubergine, squash, peberfrugt, tomat og selvfølgelig olivenolie, salt, hvidløg og frisk oregano..... Så er der klar til servering ;o)

9 kommentarer:

  1. Det ser i hvert fald ud til at I har rå-hygget jer. Skønne billeder. Hvor er de bare fine, de der laterner og jeg kan godt mærke det er ved at være frokosttid ved synet af al den lækre mad.
    Nyd resterne af en skøn ferie.

    SvarSlet
  2. Nøjj - det ser hyggeligt ud, dejigt i har hygget jer.
    De tøser kan da også noget med hygge og dekoration hva?
    Knus fra Vesterhavshytten

    SvarSlet
  3. Hvor ser det altså dejligt ud - en fotomontage lige til et "Boligliv" :-)

    SvarSlet
  4. Skønne skønne billeder!

    SvarSlet
  5. super dejlige bededagsbilleder :)
    kram♥

    SvarSlet
  6. Ej, Jill, hvor jeg dog under dig al den skønhed og lykke, dit dejlige kvindemenneske!
    - for dælen, hvor ser det bare skønt ud! :-)
    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet
  7. Uhm det lugter bare langt væk af familie råhygge - skønne billeder :0)
    Er spændt på at høre mere om dit nye indkøb til drivhuset ;0)
    KH.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...