tirsdag den 17. maj 2011

Der er ikke sket meget på min blog!!!

Men det er der til gengæld i haven.

Ikke en  hel masse arbejde, men noget af det er kommer helt af sig selv - det er fantastisk som haven næsten hver dag springer ud med nye farver og blomster.

De sidste 2 dages regn har været længe ventet, jeg kan næsten hører mine meget tørre bærbuske og frugttræer er begyndt at gro. Jeg glæder mig til at kunne give jer en følgeton på mit tang-eksperiment, for jeg er sikker på, at regnen nu har givet det lille ekstra spark til tang-succes i min have :o)
Indtil da, skal I lige se, nogle af de smukke ting, der er sprunget ud i min have:
Den første pæon er sprunget ud, som altid et helt fantastisk syn. Mine georginer, desværre nyindkøbt i år, da mine knolde fra sidste år gik til i den hårde frost :(
Nogle af de sidste tulipaner i haven, så absolut i blandt mine yndlingssorter. Stemoderne står også i fuldt flor og giver haven smukke farver.

Mit aktivitetsniveau svinger desværre stadig aaaaaalt for meget, og når energien er brugt op, gælder det både computer,blog, krea-ting m.m. - Jeg bliver derfor ekstra glad når jeg kan se, at der stadig er nogle af jer der holder ved som læser her hos mig.




4 kommentarer:

  1. Selvfølgelig holder vi da ved. jeg har i øjeblikket nogle indlæg på min blogspot omkring tid og hvor meget der skal blogges. Det kan for mig let blive et præstationsræs, men hvem siger at der skal bare indlæg hver dag? Der er jo ingen regler, måske kun de forventninger vi stiller til

    Jeg vil også lige kommentere det sidste indlæg. Hvor er det fedt at "møde nogen med samme lidenskab for gymnastik. Jeg har lavet gymnastik siden jeg var fire, og har været instruktør for et hold voksne gymnaster der stadig elsker lugten i
    cirkusmanegen. Det er fedt.

    Slutteligt hvor er det flotte blomster. Jeg har stadig den første udsprungne pæon til gode.

    SvarSlet
  2. Hej Jill
    Super skønne billeder fra din have ♥
    Brug du bare dine gode energi i haven .... jeg skal nok hænge på... læser ofte med selv om jeg ikke altid får kommenteret :)
    kram♥

    SvarSlet
  3. WOW - sikken en fin have! Hvis du nogensinde keder dig så har jeg én, der kunne trænge til en kærlig hånd ... hehe .. men sådan er det jo! Vi prioriterer det vi holder af og synes trænger, og bare du er glad, så smitter det helt automatisk af på din skønne blog hér, når du får tid!
    ... og mig slipper du sgu ikke så let af med!! ;-)
    Ha' en fantastisk dag!
    Kram i hidtil usete mængder fra Jane

    SvarSlet
  4. Som andre har skrevet - os slipper du s.. ikke for - du skal tænke på dig selv først og fremmest, og nyde din dejlige have, er jo så heldig så jeg ved der er så meget skønt i resten af haven også, så tag du en sweater på og et tæppe omkring benene og sæt dig på din flotte svalegang med en kop kaffe og nyd synet af din have og den store verden på den anden side af hegnet.
    Mange bamse kram fra mor

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...