fredag den 15. april 2011

Tøsehygge - part 2 :o)

Ahhhhh sikken en gang tøsehygge - dagens tidsrøver er her:

Totalt lækker lille fyr på snart 3 måneder - kunne Fru Demselv få ham til at klukke af grin???? Ja da også i den grad :D pave stolt var hun.
Jeg er ikke spor i tvivl om at vi har haft vores den sidste baby, men hvor bliver man skruk af sådan en godte :o)...... det her håber jeg ikke min mand læser ;o)


Den lille fyr har ikke manglet opmærksomhed med 5 større børn omkring sig.
Mor Camilla får sig en stille og rolig kop kaffe, imens vi andre få styr på vores trang til at røre på baby-Mads.
Dagen endte med min store kasse med Blingo-tøj ud over hele gulvet, dejligt når man kan få afsat lidt ;o)

Om 4 sekunder sidder vi alle ude i bilen og er klar til at tage i svømmeren og hygge os - rigtig god weekend

PS: Fru Hygge.... vi har altid plads til en til kaffe-drikker ;o) ærgerligt du bor sååååå langt væk

1 kommentar:

  1. Lyder som en rigtig skøn dag. Tak for dit input til mit kommodeprojekt forresten. Du fik da vist fat i den helt rigtige farvehandler som forstod sig på blå-i-trefarvet-is-genren:) Jeg tror også jeg fandt den helt rigtige ekspedient i fredags, så mon ikke det ender med at falde helt heldigt ud alligevel...:)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...