torsdag den 28. april 2011

Shoppetur med kreative piger og nye bøger

I går bød dagen på en shoppetur med vores gode venners tøser, Clara og jeg. 



Mission: at få købt lækre sager til den meget Kreative Rebekka og selvfølgelig kigge på krims krams.

Vi fik tanket op med lækkert nylon snor, flot papir, perler og æsker alt sammen fra Tiger.
Smukke kort fra Tiger

I Søstrene Grenes fik jeg tanket op med garn i mega lækre farver, bånd op lidt andet godter :o) 
Tror aldrig jeg er kommet ud af den butik uden lidt i kurven!!!
Pink Vase, Bånd i de lækreste farver, Garn også i uhmmmmmm farver :o)
Lidt apropos krea-shoppe-tur, så kom posten faktisk også forbi med 2 bøger som jeg har bestilt
her 
Jeg glæder mig til at sidde med tøserne og holde krea-dag - Bøgerne er så inspirerende og super lækre billeder, se bare lidt her:

 Bog/Hæfte skrevet af Alison McNicol, der er flere bøger i samme stil - Clara og jeg får travlt, der er stort set ikke noget i bogen, vi ikke "tænder" på :o)


Ups, denne røg også med i købet, Skrevet af Emma Hardy, hvis nogle skulle have interesse i selv at erhverve sig en ;o)



3 kommentarer:

  1. uuuh... hvor lyder det hyggeligt, og sikken en masse farverige og skønne sager som du har slæbt med hjem ;)

    God dag til dig også...

    SvarSlet
  2. Ja, det er ikke muligt at komme ud af hverken Tiger eller Søstrene Grene, uden masser af godter :)

    SvarSlet
  3. Mmm hvem der bare havde været med på sådan en tøse shoppe tur ;0) Sikke fine ting i har fundet - og nej, jeg tror heller ikke jeg er istand til at komme ud af hverken Tiger eller søstrene Grene med tomme hænder ;0)
    Spændende bøger - glæder mig til at se hvad I finder på..
    Ha' en dejlig dag..
    KH.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...