fredag den 15. april 2011

Knægtefridag og tøsehygge

Som altid om fredagen, holder Oscar fri og som ca. 50% af fredagene er Oscars aller bedste ven Frederik på besøg - drengene Ossy og Freddy (det hedder de her hjemme hos mig ) er som siamesiske tvillinger... uadskillelige, ret sjovt taget i betragtning af de kun er 4 år.

Der er i øjeblikket knægte-råhygge her med masser af grønne maskiner altså John Deere  mejetærskere, traktorer og ris!!!!!! som Frederik havde med i hans mejetærsker..... det kommer til at blive pay-back den anden vej en dag ;o)



Lige om lidt kommer Frederiks mor og en anden veninde på besøg, vi skal skvadre, drikke stempelkandekaffe og guffe boller. Bollerne er snart på vej i ovnen, i dag med nyt mel fra Aurion, er meget spændt på resultatet.
I går fik huset en ordentlig omgang med vand og sæbe, og der kom friske blomster ind - så spørg lige om jeg er klar til tøse-hygge...... det tror jeg nok jeg er ;o)

Rigtig god fredag til dig der ude i Blog-land 
:o)  :o)  :o)  :o)  :o) 

2 kommentarer:

  1. Tøsehygge det lyder hyggeligt... er der mon plads til en mere;0)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...