søndag den 17. april 2011

Havemøbler og en lækker shoppetur

Hvordan hænger havemøbler og shoppe-tur lige sammen, det gør det faktisk heller ikke, men vi... nej undskyld, manden min, fik taget havemøbler frem i går. Som altid et projekt, hvor ungerne er involveret, se bare her:

Jo, det plejer som regel at være fedt, når faderen her i huset finder på projekter og råber  "unger kan I ikke lige komme og hjælpe far" :o)

Bastian blev der ikke plads til, stakkels gamle hund.

Øv, det er godt nok gråvejr her, men havemøblerne står nu klar, til at blive indtaget i dag...... i et tilsyneladende PRAGTFULDE vejr :D

Og så til vores shoppetur :o) :o) :o) :o) :o)

Vi kørte fra matriklen i går først på eftermiddagen, første stop IKEA - for første gang, nogen sinde tror jeg, gik jeg KUN efter vores liste - udgifterne har på det sidste været lidt store med ny gang og så det andet projekt, som vi skulle handle ind til, nemlig udekøkken.

Next stop, Randers for at hente denne beauty:

Købt på den Blå Avis - det er farfar Bertrams gamle, meget gamle ur - det blev på hjemturen døbt Bertrams Ur... Ikke Bertram Sur som Oscar blev ved med at sige ;o)
Hvordan det ender med uret, må I vente med at se.
Vi havde nogle planer, men nu da vi har set det, ved vi ikke om vi nænner at følge planen.....

Det blev også til en klaverbænk.
Jeg skal nok, på et senere tidspunkt røbe, hvad planerne er med den ;o)

Nu kan jeg næsten ikke vente med at blive færdig med alt det sidste på vores entre-to do. I dag tror jeg måske nok, at vi bliver nødt til at hygge os lidt i haven også.

Rigtig god søndag til alle jer Kære

4 kommentarer:

  1. Wow, det var elles ikke så lidt I fik klaret dér! Hvor er det bare en vidunderlig 'Bornholmer' og sikken en misundelsesværdig terrasse! :-D
    Ha' en ualmindelig lækker søndag eftermiddag!
    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet
  2. dejlig sød første billede!

    SvarSlet
  3. må være svært at overføre dem, møbler:)

    SvarSlet
  4. tilgivelse for min danske, men pæne møbler du har der

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...