fredag den 1. april 2011

Fredagshygge for fulde drøn

Ahhhhhhh, i dag er bare en af de dage, hvor jeg kan mærke at solen den skinner og alting bare er meget nemmere.

Huset er fuld af unger, alle har fået lov til at få en legekammerat med hjem, jeg undres stadig over at det kan være SÅ nemt at have legekammerater på besøg :O)

Som typisk dansker, så har der selvfølgelig været mad med til at skabe den gode, hyggelige stemning ;o)
Jeg har fået ordnet de runkne æbler, som ingen gider spise, de er nu kogt til æblemos og så har vi fået Flap-Jacks (det er tykke, små pandekager på australsk) Uhmmmmmmmmm


Som vi siger:   
"her er der stemning og fest..... (pift, pift)

Får du lyst til Flap Jacks,  så kommer opskriften her:
3  æg
150 gr. mel
1 spsk. bagepulver
1 spsk. sukker
1,25 dl. kærnemælk
2 spsk. smeltet smør
1 skvit salt

Pandekagerne bliver bedst, når de bages på middel varme - ellers når de hurtigt at blive sorte uden at blive bagt inden i.

Held og lykke med dem - og ha' en dejlig fredag

4 kommentarer:

  1. Faldt lige over din blog. Hvor er den hyggelig. Kan godt lige du skriver i er gode til at lade hverdagens gøremål passe sig selv og hygge jer i stedet.
    Det er samme device vi lever efter. Tror jeg vil kaste mig ud i lidt pandekager :)

    SvarSlet
  2. Det ser SÅ hyggeligt ud ☺

    SvarSlet
  3. Sikke en fest I har haft..:-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud (:

    - Kit

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...