torsdag den 7. april 2011

Fra TOTALT YT!!!! til FANTASTISK NYT :o)

Her er forklaringen på, hvorfor jeg har været SÅ fraværende..... ikke med min gode vilje, men projektet har været ved at tage pippet fra mig.

Nu er vi ved at være så langt, så jeg syntes at kunne skimte resultatet, det giver trods alt energien et kick i den rigtig retning.

Ved ikke om du husker dette billede:
Bestemt ikke husets stolthed, men sådan så det ud, da vi flyttede ind den 16. december 2004 - der har i mellemtiden været andre rum der har været meget højere prioriteret, så denne gang/entre har vi ligesom lært at leve med
- kender du det med, at man langsomt bliver vant til at se på et umalet vindue, huller i væggen eller som her MEGET grimt tapet og lige pludselig lægger man ikke mærke til det. Sådan har vi haft det med gangen... eller også har vi måske manglet energien ;o)  
Jeg har ikke engang kunne prale med at have en retrogang :( det er det simpelthen for YT til.

Men så skete det:
Den grønne gang døde, med stor hjælp fra vores børn, det var super sejt at få lov til at rive det skidt af, mor her stod med det størst smil og betragtede herlighederne :o)
Tada.... den grønne gang er nu helt død - videre til næste step....
Med hjælp fra malere.... ja, visse ting skal man lade professionelle om, især når man ved at ens egen tålmodighed slet ikke rækker ;o) har trappen fået en ordentlig gang maling, spørg om vi syntes om resultatet................... YES, kan slet ikke få armene ned :o)
Filten og maling af vægge, paneler m.m. står vi selv for.

Sådan ser mit sy-rum ud, det kunne lige så godt komme med i samme ombæring. Fra en lys latte-farve til hvid, det er helt vildt som det har givet lys..... jeg har efterhånden svært ved at skulle vente med at komme til at sidde i mit lille hjørne igen, det bliver helt fantastisk.

Næste step: Paneler
I går morges, så en del af gangen sådan ud, og i aftes pillede vi alle døre af, så jeg kan komme til at male paneler.... Der er med andre ord ikke det vilde privatliv, når man skal på toilettet, godt vi har på 1. salen også ;o)
Her til formiddag har ALLE dør-panelerne fået en tur, og næste step er panelerne rundt.

Så nu ved du altså, hvorfor jeg har været meget fraværende.
Jeg savner hver og en her i blog-land, alle de søde kommentarer og at have tid til at lægge kommentar hos jer alle, håber snart det kommer igen... og så skal jeg selvfølgelig have opdateret jer med sidste nyt fra GANGEN ;o)

Ha' en super duper dag

8 kommentarer:

  1. Hold da op, bare Bastian ikke tror han bliver afleveret det forkerte sted i morgen.
    Hvor er jeg spændt på at se det i virkeligheden, det ser saft suseme godt ud.
    Knus mor

    SvarSlet
  2. WOW det er smukt. Klap Jer selv på skulderen, det har I fortjent :-)

    SvarSlet
  3. Hey Jill!
    Du har været savnet her i blogland, men for dælen da, hvor kan jeg godt forstå at der ikke har været overskud til at blogge oveni det KÆMPE projekt! Jeg bøjer mig i støvet af bar ærefrygt - synes det er SÅ sejt når andre kaster sig ud i så drastiske ændringer (kommer fra hende som ikke engang har malet sin gang siden hun flyttede ind i 2006!!)
    Glæder mig til at høre og se mere om forvandlingen af gangen, og til at følge med hos dig igen!! :-D Jeg er heldigvis sikker på at du vender tilbage igen med fornyet energi - for jeg tror slet ikke du kan holde dig væk ;-) ... og så håber jeg at du får tid til at komme på marked til maj, så jeg kan få hils rigtig på dig - det kunne være hyggeligt! :-)
    Ha' en rigtig lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  4. wauw.. hvor ser det godt ud ;0)
    Fortsat go' arbejdslyst

    SvarSlet
  5. Iih tak for de søde ord, og tak fordi du vil følge min blog..

    Og hvor er jeres gang blevet flot.. :D

    SvarSlet
  6. Det er såååå dejligt at du er "tilbage" Jill.:) Kan se at du er i fuld sving derhjemme - det bliver virkelig flot!
    Hvordan går det med dine små planter du såede for noget tid siden?.. jeg har også fået forår i min mave - men mangler et lille lækkert drivhus i min have:)... Jeg drømmer virkelig om at få et drivhus - og hvem ved, måske min drøm går i opfyldelse når ungerne bliver lidt ældre :)
    Kan du have en suuper skøn weekend, sammen med familien.
    Kram fra Mette

    SvarSlet
  7. WOW! Det bliver da bare super flot. Glæder mig til at se flere billeder :0)
    Tak for dine altid søde hilsener på min blog :0)
    Ha' en dejlig aften
    KH.

    SvarSlet
  8. hold da op det ser fantastisk ud ...
    så forstå man bedre ....
    kan godt forstå hvis i er glade for resultatet
    kh♥

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...