tirsdag den 26. april 2011

Ahhh, hvor er her igen dejligt stille

Jeg har ligesom så mange af jer andre nydt påskeferien med det gode vejr, familiehygge, projekter vi nu kan sætte fluehak ved m.m. MEN, nu nyder jeg altså også at her er heeelt stille og KUN mig hjemme.

Her er min påske i billeder:

Sidste år stod den på malerarbejde, vi nåede dog ikke vinduerne på den ene side, så det blev et af påskens projekter... ikke helt så træls med et lille koldt glas Rose :o)
Voksenhygge på terrassen, børnene havde vi parkeret

Denne rose, købt i Rema 1000 kan godt anbefales til en dejlig gang grill og voksenhygge
Bastian nyder at være enebarn for en tid, som bedstemor siger "tænk sig at være en lille bitte skødehund, proppet ind i en labrador-krop på 40 kg." :o) Kan kun give hende ret!!!
Mine georginer og ranunkler har nydt godt af det gode vejr, jeg glæææææder mig til at kunne få dem i haven og nyde alle de smukke farver.

Jeg vil nyde den sidste time jeg har, inden dele af familien igen vender hjem fra skole :o)
Forsat rigtig dejlig sommerdag til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Det lyder som ren råhygge.:)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at du har nydt påsken -sikke en dejlig puttehund og god ide at afsætte ungerne, det tror jeg er næste punkt på vores to-do liste :-)

    God tirsdag aften til dig :-)

    SvarSlet
  3. Veldig kullll blobb . liker bildene dine .
    Legger meg som følger og håper jeg får se flere sprell.
    Ha en fin kveld Marit.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...