fredag den 11. marts 2011

Uhmmmmm weekend

Her dufter af weekend, vi har nemlig gang i nogle nye kager....

Muffins med skumfiduser og mælkechokolade, vi glæder os meget til at smage om ikke godt det kunne gå an som weekendkager :o)

Så vi venter og venter på at de bliver færdige -  i mens de køler af, tager vi lige en hurtig tur ned i vores skov og lufter vores hunde (Bastian, vores egen hund og så vores feriebarn, en labrador med en energi som aldrig er set lignende før :o) - mon ikke vi er ekstra klar til kager når vi kommer hjem????

På drengeværelset er der også gang i den, der bliver produceret og produceret.

Her er weekend stemning for alle pengene 
Håber I også er klar til en dejlig weekend :o)

5 kommentarer:

  1. he he fed detalje med en farhånd midt i legobunken. Jeg tror der er noget drenge ikke kan vokse fra ☺

    SvarSlet
  2. Mums - det ser bare dejligt ud. God weekend. :) Mette

    SvarSlet
  3. Åhh mums -de kager lyder da for lækre..
    Altid skønt med råhygge i familiens skød ;0)
    Ha' en fantastisk weekend
    KH.

    SvarSlet
  4. Godt spørgsmål, altså om hvordan det går med mine geoginer... Jeg ved det ikke, men din besked fik mig da til at overveje om det er tid til en lille undersøgelse.
    Lige nu er det tid til at ligge på sofaen ;-) men i morgen vil jeg undersøge det. Jeg har pakket dem i en fletkurv, lagt dem i savlsmuld og hængt kurven op i mit vaskerum - spændende..... Jeg vender tilbage med et indlæg.

    SvarSlet
  5. Det lyder som en skøn weekend, I er i gang med.
    God lørdag.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...