tirsdag den 22. marts 2011

Krea-dage, rekreation og hygge

Det er kodeordene for denne uge mandag - onsdag.

Min mor og jeg har flyttet vores krea-tirsdag over i deres sommerhus ved Vesterhavet, her sidder vi kun os 2. Huset er fyldt til bristepunktet med alle vores krea-ting, symaskinerne summer dagen lang, der er ingen der skal serviceres og have mad, ingen der kommer og afbryder.... behøver jeg at fortælle jer at det er FANTASTISK????


Total krea-tøse hygge.... I morgen er det desværre slut.

Vi har fået produceret lidt forskelligt til os selv, men vi har også været i gang med at producere til Bedstemors Kram shop

Her er lidt fra dagens produktion:



Klik på billederne og spring direkte til produktet ;o)

Det bliver også til en lille smule motion, i dag mødte dette billede mig og Bastian på stranden, det kan man vidst også kalde kreativitet!!!

Håber I også har fået nydt det gode vejr.... det gjorde Bastian :o)

4 kommentarer:

  1. Åhh hvor lyder det vel nok hyggeligt! Sådan en dag kunne jeg godt trænge til - bare krea-hygge en hel dag uden forstyrrelser og ovenikøbet i selskab med en mor :o). Pia

    SvarSlet
  2. Ej hvor fantastisk stemning i de billeder ♥

    SvarSlet
  3. Åh hvor fedt! Jeg bliver helt misundelig ;0)
    Skønne ting I har fået lavet..
    KH.

    SvarSlet
  4. Det er så misundelsesværdigt..! Hold op hvor jeg savner min mor når jeg læser sådanne indlæg.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...